میکروفون مخفی و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO یکی از برترین کاندنسرها با دیافراگم بزرگ و خوش کیفیت می باشد که ساختار داخلی بسیار خوب و با کیفیتی دارد.

این دستگاه می تواند برای ضبط کردن پادکست، رادیو اینترنتی، دوبلاژ، ضبط مالتی مدیا و ویدیو های آموزشی، صداگذاری فیلم های مستند و سینمایی و یا آواز مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی دستگاه ضبط صدا M-AUDIO VOCAL STUDIO

این میکروفون USB ازمحصولات بسیار با کیفیت و کارآمد کمپانی M-AUDIO می باشدکه با توجه به کیفیتی که دارد از نظر قیمت بسیار مناسب به نظر میرسد و می توان برای کاربردهایی متنوعی از این دستگاه استفاده نمود.

این دستگاه ضبط صدا یک صدای بسیار با کیفیت با ضریب رنگ شدگی بسیار پایین دارد و نویز زمینه بسیار پایینی به صدا اعمال خواهد کرد که کمتر میکروفونی را می توان با این قیمت پیدا کرد که این امکانات را در خود داشته باشد.

VOCAL STUDIO از معدود محصولاتی است که با توجه به سرمایه گذاری اندک صدایی شگفت انگیز از خود به نمایش خواهد گذاشت.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

کاربرانی که قصد دارند تا از کیفیت بالای این دستگاه ضبط صدا استفاده نمایند، مجبور هستند تا برای راه اندازی ازیک کارت صدای حرفه ای با تغذیه ۴۸ ولت (فانتوم پاور) ویک مدار تقویت کننده سیگنال (پری امپلیفایر)استفاده کنند.

ولی این میکروفون در دل خود دارای یک مدار کانورتر و پیش تقویت کننده سیگنال می باشدکه قادر است تا از طریق یک درگاه USBبه انواع سیستم های کامپیوتری تحت سیستم عامل ویندوز و مکینتاش وصل شود.

این میکروفون و یا دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت برق مورد نیاز خود را از طریق یک درگاه USB تامین خواهد کرد.

بنابراین شما در هر مکانی بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید.

در واقع بایدگفت که این میکروفون مجهزبه یک کارت صدای حرفه ای می باشدکه شما را از تامین یک کارت صدای مستقل کاملا بی نیاز می کند.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

مشخصات میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

از دیگرویژگی های برتر این میکروفون ضبط صدا می توان به ساختار ترانزیستوری با یک صدای بسیار شفاف و شیشه ای، یک خروجی هدفون با کانکشن مینی جک استریوبرای وصل کردن هدفون های حرفه ای و غیرحرفه ای یا اسپیکرهای اکتیوخانگی و مانیتورینگ اشاره نمود.

این میکروفون متشکل از دو بخش می باشد که قسمت اول از یک عدد میکروفون کاندنسر با دیافراگم بزرگ ۱.۶ سانتی متر تشکیل شده است که در الگوی قطبی کاردیوید کار می کند و صدای اطراف را دریافت نمی کند.

در این میکروفون از ترانزیستور J-FET استفاده شده است که قادر است تا در سطح بالایی از نظر کیفیت، شفافیت و حساسیت قرار بگیرد تا به یک صدای ایده آل دسترسی پیدا کند.

میکروفون VOCAL STUDIO دارای یک سطح داینامیکی بسیار مناسب و کار آمد می باشد.

هم خوانی بسیار مناسب و عالی ای با کارت صدای داخلی خود دارد و مجهز به یک کنترل سطح مستقل که توسط نرم افزار قابل کنترل است می باشد.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

کارت صدای داخلی این میکروفون ضبط صدا دارای درایور WDM است که از تاخیر دارای تاخیر بسیار پایینی می باشد و می تواند از درایور CORE AUDIO نیز پشتیبانی کند.

ازدیگر ویژگی های این محصول می توان به یک LED نمایشگر آبی رنگ جهت نمایش وضعیت سیگنال و عملکرد میکروفون اشاره نمود.

در پایان می توان گفت که این محصول یکی از برترین محصولات این کمپانی در زمینه دستگاه ضبط صدا مخفی می باشد که برای کاربران امکانات بسیار گسترده و حرفه ای را در کنار یک قیمت پایین و اقتصادی فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *