میکروفون و دستگاه ضبط صدا Marantz Pro POD Pack 1 USB یک میکروفون و دستگاه ضبط صدا کاندنسر با دیافراگم بزرگ می باشد که از طریق USB به انواع سیستم های کامپیوتری مکینتاش و ویندوز متصل می گردد.

این محصول در عین سادگی بسیار پرکاربرد می باشد و میتواند برای ضبط پادکست، رادیو اینترنتی، دوبلاژ، ضبط مالتی مدیا و ویدیوهای آموزشی، صداگذاری فیلم های مستند و سینمایی یا آواز مورد استفاده قرار گیرد.

این میکروفون ضبط صدا USB از تولیدات کارآمد کمپانی Marantz Professional است که قیمت آن نسبت به کاربردهایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای راه اندازی به همراه یک پایه بازویی وکابل USB عرضه میگردد.

این میکروفون و دستگاه ضبط صدا با صدایی خالص ونویز زمینه بسیارپایین،از قیمت بسیار پایینی برخوردار است که کمتر میکروفونی را می توان در این رنج قیمت پیدا کرد که این امکانات را نیز داشته باشد.

شما با این دستگاه میتوانید با سرمایه گذاری اندک به صدایی شگفت انگیز دسترسی پیدا کنید.

 

میکروفون و دستگاه ضبط صدا Marantz Pod Pack 1 USB

مشخصات میکروفون مخفی و دستگاه ضبط صدا Marantz Pro POD Pack 1 USB

کاربرانی که میخواهند ازکیفیت بالای میکروفون های کاندنسر استفاده کنند برای راه اندازی نیاز به یک کارت صدای حرفه ای با تغذیه ۴۸ ولت (فانتوم پاور) و مدارتقویت کننده سیگنال (پری امپلیفایر) دارند.

این دستگاه ضبط صدا دردل خود دارای یک مدار کانورتر و پیش تقویت کننده سیگنال می باشد که قادر خواهد بود تا از طریق یک درگاه USB به انواع سیستم های کامپیوتری متصل گردد.

این دستگاه ضبط صدا برق موردنیاز خودرا از طریق یک درگاه USB تامین خواهد کرد بنابراین شما در هر مکانی که بخواهید می توانید آن را راه اندازی نمایید و با استفاده از آن نهایت لذت را از ضبط نمودن صدا ببرید.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا Marantz Pod Pack 1 USB

ازبرترین ویژگی های این میکروفون و دستگاه ضبط صدا می توان به ساختار ترانزیستوری با یک صدای بسیار شفاف و شیشه ای اشاره نمود.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا Marantz Pro POD Pack 1 USB از دو بخش تشکیل شده است که قسمت اول را یک میکروفون کاندنسر با دیافراگم بزرگ ۱.۶ سانتی متری در الگوی قطبی کاردیوید تشکیل می دهد و صدای اطراف را دریافت نمی کند.

این دستگاه ضبط صدا دارای سطح داینامیکی بسیار مناسبی می باشد هم خوانی مناسبی با کارت صدای داخلی خود دارد و دارای تکنولوژی کنترل سطح مستقل که توسط نرم افزارقابل کنترل است می باشد.

کارت صدای داخلی این میکروفون دارای درایور WDM است که از تاخیر بسیار پایینی برخوردار می باشد و از درایور CORE AUDIO نیز پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های برتر این محصول  بسیار پرطرفدار می توان به یک پایه بازویی ویژه برای نصب برروی انواع میز های کار به سبک چراغ مطالعه نیز اشاره نمود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *