میکروفن و دستگاه ضبط صدا ینمای مدل SF-666 محصولی است که در ادامه آن را معرفی می کنیم.

امروزه در قرن حاضر و با پیشرفت تکنولوژی دردسرهای روزمره نیز بسیار زیاد شده و به همین دلیل است که افراد بسیاری از اتفاقات را فراموش میکنند.

برای حل این مشکل راه حل های بسیار زیادی وجود دارد.از جمله این راه ها کوچکترین دستگاه ضبط صدا می باشد که کمک بسیار زیادی در حل این مشکل به کاربران خواهد کرد.

شرکت ینمای همواره یکی از فعال ترین کمپانی ها در زمینه تولید دستگاه ضبط صدا و ادوات صوتی می باشد که دستگاه های بسیار زیادی را به بازار عرضه نموده است.در ادامه به بررسی یکی از تولیدات این کمپانی خواهیم پرداخت.میکروفون و دستگاه ضبط صدا ینمای مدل SF-666

مشخصات میکروفن و دستگاه ضبط صدا ینمای مدل SF-666

میکروفن و به عبارتی دیگر دستگاه ضبط صدا ینمای مدل SF-666 محصول شرکت یانمای می باشد.

این دستگاه یک میکروفن خازنی با الگوی الگوریتم قطبی می‌باشد.

این میکروفن دارای ابعاد و وزن بسیار کمی می باشد و به راحتی می توان آن را به هر جایی حمل نمود و از آن استفاد کرد.

حمل کردن این دستگاه نیز مانند لپ‌تاپ و گوشی آسان می باشد.

این دستگاه ضبط صدا به تلفن همراه نیز متصل می شود اما باید به این نکته توجه کرد که برای اتصال به تلفن همراه باید از تبدیل جداکننده هدفون و میکروفن و یا کارت اکسترنال صدا استفاده نماییم.میکروفون و دستگاه ضبط صدا ینمای مدل SF-666

با استناد به این موضوع که این دستگاه از الگوریتم ضبط صدای قطبی پیروی میکند،این میکروفن برای ضبط صدا، پادکست، وکال و … بسیار مناسب به نظر میرسد.

شما با استفاده از این دستگاه ضبط صدا و تکنولوژی الگوریتم ضبط صدا قطبی قادر هستید تا صداهای بسیار با کیفیتی را ضبط نمایید.

ابعاد مناسب و وزن کم این میکروفن از دیگر قابلیت‌های این محصول خوش‌دست به حساب می‌آید.

برای این کسانی که این دستگاه را خریداری می کنند به سادگی بتوانند از این محصول استفاده کنندبه همراه این محصول یک پایه نگهدارنده برای مشتریان ارایه شده است تا بتوانند به راحتی هر چه تمام تر از آن استفاده نمایند.

میکروفن و دستگاه ضبط صدا ینمای مدل SF-666

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *