دستگاه ضبط صدا جدید Mixpre یکی از دستگاه هایی هستند که برا ی کسانی که کارشان تولید پادکست و ویدیو می باشد ساخته شده است.

این دستگاه ها از بهترین دستگاه های موجود در در زمینه ضبط صدا می باشند.

دستگاه ضبط صدا جدید Mixpre

هرگاه بحث ضبط کردن صدا به میان می آید، اکثر صدابرداران و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند از کپانی بزرگ Sound Devices به عنوان یکی از بهترین برند ها در این صنعت یاد می کنند.

بدنه و ظاهر این دستگاه ها بسیار محکم و مستحکم می باشد و می توان به آن ها اعتماد کرد.

تعداد ورودی ها و پری امپ هایی که روی این دستگاه ها به کار رفته اند قادر هستند تا فعالیت ضبط صدارا بسیار خوب انجام دهند.

کمپانی Sound Devices آخرین سری دستگاه ضبط صدا  خود را با نام MixPre معرفی و روانه بازار کرده که دارای ورودی USB می باشند.

دو ضبط کننده MixPre-3 و MixPre-6 با استریم کردن صدا به وسیله ی  USB برای موزیسین ها، پادکست سازها و فیلمبردارها بسیار مناسب می باشند.

MixPre یک ضبط کننده صدای بسیار سبک وزن می باشد.

جنس این دستگاه از آلومینیوم می باشد.پری امپ های مود استفاده دراین دستگاه ضبط صوت Kashmir می باشند که به تازگی توسط این کمپانی ساخنه شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت اصلی و آشکار این دو مدل در تعداد ورودی های صدای آن ها می باشد.

دستگاه MixPre-3دارای سه ورودی بالانس شده XLR می باشد اما MixPre-6 دارای چهار پورت XLR/TRS می باشد که جهت وصل کردن میکروفون یا تجهیزات Line-Level مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی دستگاه ضبط صدا جدید Mixpre

به علاوه یک عدد پورت ۳٫۵ میلیمتری بر روی هر دو دستگاه تعبیه شده است که جهت میکروفون های کوچکتر و یا جهت اتصال به دوربین مورد استفاده قرار میگیرد.

مخاطبان اصلی دستگاه MixPre کسانی هستند که قصد ساختن پادکست و ویدئوهای کوتاه را دارند.

شما با استفاده از این دستگاه ضبط صدا مخفی می توانید صدایی مورد نظرتان را به وسیله یک پورت USB به کامپیوتر منتقل کنید تا در پادکست از آن استفاده کنید.

این دو دستگاه دارای پورت های US Bسری A و USB سری C می باشند.

دستگاه ضبط صدا جدید Mixpre

MixPre علاوه بر این که جهت قرار گرفتن روی میز و ضبط کردن پادکست بسیار مناسب است،برای ضبط کردن صدا در کنار ویدئو هم مناسب می باشد.

این دستگاه قادر است تا ضبط صدا را با استفاده از کابل HDMI شروع کند.

روی بدنه این دستگاه یک عدد پیچ اتصال ¼ تعبیه شده است که این دستگاه به وسیله ی این پیچ قادر است تا زیر دوربین ها وصل شود.

پورت USB قرار گرفته شده روی این دستگاه می تواندبه عنوان منبع برق نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سری MixPre به صورت استاندارد با محل قرارگیری باتری AA عرضه می شود.

کار با این دستگاه ضبط صدا

اگر آشنایی چندانی با صدا و تنظیمات مربوط صدا ندارید، Sound Devices می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد.

دو مدل MixPre دارای دو حالت عادی و پیشرفته می باشند،شما با استفاده از حالت عادی کار را شروع می کنید ،این حالت کار را آسان می کند و بدون تغییر دادن تنظیمات، صدای خروجی بدون هیچ گونه نویز خواهد بود.

اما حالت پیشرفته این قابلیت را دارد تا به صورت چند کاناله ضبط کند و تنظیمات پیچیده تری را اعمال کند. مانند Metering, Routing, Timecode, Preamp gain و…

از قابلیت های جدید و جالب این دستگاه قابلیت متصل شدن به سایر دستگاه ها از طریق بلوتوث می باشد که از طریق آن و یک اپلیکیشن که برای IOS توسط کمپانی Sound Devices ساخته شده است دستگاه ها را تنظیم و کنترل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *