ضبط کننده صدا لندر مدل PV3 یکی از بهترین محصولات کمپانی لندر است که به دلایل مختلفی از جمله امکانات و قیمت بسیار مناسب همواره مورد توجه بسیاری از خبرگزاری ها، خبرنگاران، دانشجویان و دانش آموزان قرار دارد.

شرکت و کمپانی بزرگ لندر یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های ضبط صدا می باشد که در تولید محصولات با کیفیت بالا و دارای استاندارد های جهانی همواره پیشگام بوده و می باشد.

ضبط کننده صدا لندرمدل PV3

سیستم VOR در این دستگاه ضبط صدا این قابلیت را می دهد تا دستگاه شما با تشخیص دادن صدا در محیط، فرآیند ضبط صدا را شروع کند.

با استفاده از این سیستم ، هنگامی که در محیط هیچ گونه صدایی نباشد دستگاه شما از حالت ضبط صدا خارج خواهد شد و زمانی در محیط صدایی را تشخیص دهد دوباره شروع به ضبط می کند.

امکانات ضبط کننده صدا لندرمدل PV3

این سیستم جهت استفاده بهینه و بهتر از حافظه ی دستگاه می باشد تا به این روش تا جایی که ممکن است در حافظه این دستگاه صرفه جویی شود.

این دستگاه ضبط صدا مجهز به امکانات بی نظیری از جمله سیستم VOR (قطع شدن ضبط در هنگام سکوت)، تایمر هوشمند ضبط برای مشخص کردن ساعت شروع و پایان ضبط، ضبط کردن صدا از تلفن، زوم صدا و منوی فارسی و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.ضبط کننده صدا لندرمدل PV3

این دستگاه یک کادو بسیار مناسب برای خبرنگاران، دانشجویان و دانش آموزان و بسیاری از افرادی که به ضبط صوت نیاز دارند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *