دستگاه ضبط صدا Saramonic SR-VRM1 یکی از دستگاه ضبط صدا های خوش ساخت و خوش دست موجود در بازار می باشد که توسط کمپانی سارامونیک طراحی و ساخته شده است.

این این دستگاه با در اختیار گذاشتن یک ورودی XLR برای میکروفون، به کاربر کمک خواهد کرد تا هر نوع ضبطی را با کیفیت برودکست و با نرخ نمونه برداری ۴۸ کیلوهرتز و ۲۴ بیت انجام دهد.

علاوه بر این دستگاه ضبط صدا Saramonic SR-VRM1  با مجهز بودن به سوییچ فانتوم پاور ۴۸ ولت قادر خواهد بود تا انواع میکروفون های کاندنسر را نیز پشتیبانی کند.

علاو بر این ها SR-VRM1 برای ذخیره نمودن فایل های ضبط شده (که به صورت Wave هستند) قادر است تا یک حافظه ی جانبی MicroSD و یا MicroSDHC نیز پشتیبانی کند.

دستگاه ضبط صدا Saramonic SR-VRM1

این دستگاه ضبط صدا با مجهز بودن به یک خروجی هدفون با کنترل سطح مستقل به شما کمک خواهد کرد تا تا صدایی را که در حال ضبط می باشد را به صورت کاملا زنده بشنوید.

کانکتور XLR این دستگاه ضبط صدا مخفی نیز دارای مکانیزمی قفل دار می باشد و میکروفون متصل شده را کاملا محکم نگه می دارد.

شما قادر خواهید بود تا با استفاده از این کانکتور انواع میکروفون های داینامیک و کاندنسر را به آن متصل نمایید و ساعت های بسیار زیادی را به ضبط نمودن صداهای مورد علاقه تان بپردازید و هیچ گونه نگرانی ای بابت اختلال نداشته باشید.

به علاوه شما می توانید میکروفون شات گان حرفه ای خود را به SR-VRM1 متصل نموده و با روشن کردن فانتوم پاور، میکروفون خود را بر روی بوم یا پایه میکروفون قرار دهید.

دستگاه ضبط صدا Saramonic SR-VRM1

سازگاری دستگاه ضبط صدا Saramonic SR-VRM1

این دستگاه ضبط صدا قابلیت اتصال به میکروفون های Lavalier را نیز دارا می باشد و با مدل Saramonic XLavMic-O نیز سازگار می باشد.

این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه های کمپانی سارامونیک رابط کاربری بسیار آسانی دارد.

راهنمای منو که در صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا قابل مشاهده می باشد،بسیار ساده می باشد و با استفاده از آن می توانید میزان شدت صدای هدفون و شدت صدای دریافتی توسط رکوردر را تعیین کنید و فیلتر Low-Cut را بر روی آن قرار دهید.

این ویژگی ها سبب می شود تا صدای ضبط شده کیفیت چشم گیر و قابل توجهی داشته باشد.

دستگاه ضبط صدا Saramonic SR-VRM1

از دیگر ویژگی های این دستگاه  ضبط صدا می توان به بدنه مقاوم و تمام فلزی آن اشاره نمود.

به علاوه این دستگاه ضبط صدا برای تامین شارژ و شروع به کارکردن تنها به دو عدد باتری قلمی نیاز دارد و در حالت شارژ کامل باتری ها دستگاه تا هشت ساعت و فانتوم پاور آن تا پنج ساعت قابل استفاده می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *