دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-PX470 یکی از جدید ترین دستگاه های ضبط‌‌ صدای موجود در جهان می باشد که با داشتن قابلیت های فراوان کاربران را در زمینه ی ضبط صدا بسیار کمک نموده و آن ها بدون هیچ دردسری میتوانند این کار را انجام دهند.

ICD-PX470 دستگاه ضبط صدافرمت هایی که توسط این مدل ضبط می شوند عبارت اند از: MP3 یا L-PCM که ازمعروف ترین فرمت های ضبط صدا موجود در جهان می باشند.

هم چنین این دستگاه ضبط صدا قادر است تا فایل‌های موسیقی را با فرمت‌های MP3 – WMA – AAC -LC – L-PCM پخش کند.

درنتیجه این دستگاه مانند یک پخش‌‍‌‌کننده‌ی موسیقی نیز عمل میکند،که کاربران می توانند موسیقی های مورد علاقه اشان را درآن گوش دهند.ICD-PX470 دستگاه ضبط صدا

 

برای این که به فایل هایتان نظم و ترتیب خاصی دهید،می توانید در هر فولدری که ایجاد می‌کنید، حداکثرتا ۱۹۹ فایل ذخیره کنید.

این دستگاه ضبط صدا باداشتن ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قادر است تا حداکثر ۵۰۰۰ فایل صوتی را در خود ذخیره کند.

مقدار صدایی هم که این دستگاه میتواند ضبط کند  بستگی به کیفیت انتخاب‌ شده دارد.

طراحی دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-PX470

روی بدنه این دستگاه یک پورت USB تعبیه شده است،که برای انتقال فایل ها به کامپیوتر به کار می رود.

به علاوه در قسمت بالایی این دستگاه یک عدد جک ۳٫۵میلی‌ ‎متری تعبیه شده است که برای اتصال انواع هدفون به این ضبط کننده استفاده می شود.

شما برای اینکه بتوانید با کیفیت بهتری صدا ضبط کنید، باید یک میکروفون به صورت جداگانه تهیه کرده و از طریق جک مخصوص به این دستگاه ضبط صدا متصل کنید.ICD-PX470 دستگاه ضبط صدا

 

کارکردن با این دستگاه ضبط صدا به وسیله ی دکمه هایی که  روی بدنه آن وجود دارد، بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به‌ راحتی قادر خواهند بود تا از امکانات آن بهره‌مند شوند.

به علاوه منبع تغذیه‌ این دستگاه ضبط صدا، ۲ عدد باتری نیم‌قلمی (AAA) امی باشد و با استفاده از این باتری هاشما قادر خواهید بود تا از ۵۵ تا ۶۲ ساعت صدا ضبط کنید.

ابعاد این دستگاه بسیار کوچک و جمع و جور بوده و رنگ آن نیز مشکی می باشد. ICD-PX470 یک دستگاه پرکاربرد می باشد که امکانات بسیار  مناسبی را برای کاربر فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *