دستگاه ضبط صدا آی سی دی – یو ایکس ۲۰۰ یکی از برترین دستگاه های ضبط صدا موجود در بازار می باشد که شما با استفاده از شما دیگر هیچ صدایی را از دست نخواهید داد.

ضبط نمودن صدای مصاحبه ها،ملاقات ها،سخنرانی ها ویاحتی نوت برداری های صوتی با جدیدترین دستگاه های ضبط صدا سونی یکی از آسان ترین کارهایی می باشد که شما می توانید در طول روز انجام دهید.

این دستگاه ضبط صدا به قدری باریک می باشد که تنها ۴۸ گرم وزن دارد و به همین دلیل شما به سادگی میتوانید این دستگاه را به هر جایی که خواستید حمل نمایید. دستگاه ضبط صدا آی سی دی - یو ایکس 200

حافظه دستگاه ضبط صدا آی سی دی – یو ایکس ۲۰۰

این دستگاه ضبط صدا دارای ویژگی ها و امکانات بسیار فوق العاده ای برای نگهداری و مدیریت کردن محتوا دارد.

مقدار حافظه ی داخلی ای که برای این دستگاه ضبط صدا در نظر گرفته شده است در حدود ۲GB می باشد و این دستگاه قادر است تا به صورت متوالی تا ۵۰۰ ساعت صدا ضبط نماید که این مقدار برای ضبط کردن صدا تا دو هفته کافی می باشد.

یکی از برترین قابلیت های این دستگاه ضبط صدا کوچک  این است که شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک پخش کننده موزیک نیز استفاده کنید و موسیقی های دلخواهتان را پخش نمایید.

در ضمن گوش دادن به موسیقی از دو طریق اسپیکریا هدفون اسپیکر صورت میگیرد، پس این دستگاه یک تاسپیکر قوی نیز می باشد.دستگاه ضبط صدا آی سی دی - یو ایکس 200

مشخصات این دستگاه ضبط صدا

عمر بسیار زیادکه برای باتری UX-200 در نظر گرفته شده است این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون این که نگران تمام شدن باتری باشید، به انجام کار خود بپردازید.

با استفاده از یک باتری آلکاین کاربر قادرخواهد بود تا به مدت ۱۵ ساعت به ضبط صدا و ۸۳ ساعت پخش آن بپردازد.

در این دستگاه ضبط صدا ،صدا با فرمت های MP3 ضبط  و ذخیره سازی می شود.

در این دستگاه از یک عملگر کاهنده ی نویز استفاده شده که نویز پیش زمینه ضبط صدا را از بین می برد تا بیشینه ی کیفیت ضبط صدا حاصل آید.

دستگاه ضبط صدا آی سی دی - یو ایکس 200

این دستگاه ضبط صدا با استفاده از یک کنترل کننده سرعت ۲۱ مرحله ای صدا برای کاربران این امکان را بوجود می آورد تا به راحتی بتوانند همه کلمات را بشنوند و سرعت آن ها را کنترل نمایند.

با استفاده از یک نمایشگر سیاه و سفید ۵ خطه در اندازه های مناسب مدیریت کردن صداهای ضبط شده نیز به همان اندازه ساده می باشد.

وصل کدن این دستگاه صبط صدا به کامپیوتر بسیار ساده می باشد و با استفاده از یک پورت USB که روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است شما می توانید فایل های خود را به کامپیوتر و بر عکس منتقل کنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *