میکروفن ضبط صدا مرنتز مدل MPM 3000 یکی از بهترین میکروفن ضبط صدا موجود در بازار می باشد که کیفیت قابل‌ قبولی و خوبی را با قیمتی به‌ صرفه در اختیار شما می‌گذارد.

این میکروفون که برای استودیوها مورد استفاده قرار میگیرد جهت استفاده در استودیو‌ های خانگی و حرفه‌ای بسیار مناسب می باشد.

با استفاده از طراحی ویژه‌ای که برای مدار داخلی این دستگاه توسط مهندسان این کمپانی در نظر گرفته شده است شما قادر هستید تا یک صدای حیرت‌انگیز در اختیار داشه باشید و تطبیق این صدا با دیافراگم بزرگ ۳۴ میلی‌متری با ساختار یکطرفه در پترن کاردیوید باعث می‌شود تا صداهایی که در پشت دیافراگم وجود دارند با حداقل اندازه ممکن دریافت شوند.

اما فرکانس‌های دریافتی از جلو با توجه به اندازه‌ی دیافراگم،حساسیت و جزئیات کم‌نظیری را نمایان میسازند.

میکروفون ضبط صدا مرنتز مدل MPM 3000

ساختار میکروفن ضبط صدا مرنتز مدل MPM 3000

ساختار داخلی ساده و مدارهای الکترونیکی ساده و بسیار باکیفیت، علاوه‌ بر این که سبب شفاف سازی می شون در ولوم‌ های بالا نیز موجب کاهش بسیار چشمگیر نویز این میکروفون خواهند شد.

حساسیت و قدرت پاسخگویی بالایی که برای این میکروفون در نظرگرفته شده است جزییات صدا را به‌ خوبی نشان می‌دهد.

از دیگرویژگی های بسیارخوب این دستگاه می‌توان به نویز نامحسوس،بدنه‌ آلومینیومی بدون جذب نویز محیط و  قدرت تحمل فشار صوتی تا ۱۳۷ دسی‌بل اشاره نمود که جهت صدابرداری از منابع صوتی عظیم مانند آمپلی‌ فایر گیتار بسیار مناسب می باشد.

این دستگاه ضبط کننده صدا قادر خواه بود تا ۱۳۷ دسی‌بل فشار صوتی را به‌خوبی مدیریت نماید.

پس شما باید خیالتان کاملا آسوده باشد از این که که حتی در برابر یک آمپلی‌فایر قوی گیتار هم ضبط صدا شما در اثر سر ریز شدن کپسول میکروفون دچار اغتشاش نخواهد شد.میکروفون ضبط صدا مرنتز مدل MPM 3000

همراه میکروفون ضبط صدا مرنتز مدل MPM 3000 یک عدد ‌پایه‌ی رومیزی،یک عدد لرزه‌گیر،یک کابل حرفه‌ای XLR و یک بادگیر نیز درون جعبه وجود دارد که به خریدار داده می شود.

در آخر باید گفت که کمپانی مرنتز یکی از کمپانی‌های تازه‌کار ساخت تجهیزات صدابرداری می باشد که با تولید محصولات متفاوت و با کیفیت وارد دنیای صدابرداری شده است.

محصولات ضبط صدا این کمپانی درسبک های مختلف بایک قیمت کاملا اقتصادی در دسترس علاقه‌مندان قرار میگیرد و برای کسانی که در خرید هایشان به مسائل مالی اهمیت می دهند بسیار منسب و به صرفه می باشد.

میکروفون ضبط صدا مرنتز مدل MPM 3000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *