در میان انواع مختلف دستگاه جی پی اس که این روزها تولید و به بازار عرضه می‌شوند ، ردیاب خودرو آهنربایی جزو کاربردی‌ترین و پرفروش انواع این محصول در سراسر دنیا به‌شمار می‌رود . در این مطلب به معرفی این دستگاه محبوب پرداخته و بهترین جی پی اس آهنربایی خودرو را نیز به شما معرفی می‌کنیم .

 

ردیاب خودرو آهنربایی را بیشتر بشناسید

 

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که به‌خاطر تغییر سریع شرایط و محیط پیرامون خود ، هرروز با نیازها و خواسته‌های جدیدی روبه‌رو شده و همواره در تلاش برای رفع آن‌ها هستیم . یکی از نیازهایی که این روزها بیش از گذشته قد علم کرده و ضرورت توجه به آن را برایمان یادآوری می‌کند ، تامین امنیت اموال مختلف ، به‌ویژه وسایل نقلیه است . اگر نگاهی گذرا به اخبار روزمره بیاندازید حتما با مشاهده‌ی آمار و ارقام منتشر شده ، متوجه رشد بی‌سابقه‌ی آمار سرقت وسایل نقلیه خواهید شد . درست است که اطلاع از این موضوع سبب بروز نگرانی برایتان خواهد شد ، اما این نگرانی منجر می‌شود تا به‌دنبال یک راه‌ چاره رفته و خیال خود را برای همیشه راحت کنید .

خوشبختانه در مقابل نگرانی‌های عذاب‌آوری که در رابطه با سرقت وسایل نقیله و ضررهای مالی ناشی از آن به شما تحمیل می‌شود ، راه‌حل گره‌گشایی نیز در دنیای مدرن امروزی وجود دارد که کمک بسیار بزرگی به تامین آرامش خاطرتان خواهد نمود . این راه‌حل طلایی و حلال تمامی نگرانی‌ها و مشکلات شما چیزی نیست جز ردیاب خودرو! دستگاه جی پی اس خودرو به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه از زمان ، موقعیت وسیله‌‌ی نقلیه‌ی خود را با دقت بسیار بالایی تثبیت کرده و دیگر نگران سرقت آن نباشد .

تولیدکنندگان دستگاه‌های ردیاب در سال‌های اخیر برای رفع هرچه بیشتر نگرانی‌های کاربران جی پی اس خودرو و برآورده‌کردن هر چه بهتر نیازهای آنان ، اقدام به عرضه‌ی نسل جدیدی از ردیاب‌ها به بازار کرده‌اند که با نام ردیاب خودرو آهنربایی از آن‌ها یاد می‌شود . این دستگاه‌ها به آهنرباهای بسیار قدرتمندی مجهز هستند که امکان نصب آن‌ها در قسمت‌های مختلف خودرو را برایتان فراهم می‌آورند .

 

جی پی اس خودرو آهنربایی چگونه کار می‌کند؟

 

نصب و کار کردن با ردیاب‌های مغناطیسی خودرو برخلاف تصور بسیاری از افراد نیاز به هیچ تخصص خاصی ندارد و هر فردی می‌تواند به راحتی از آن‌ها استفاده نماید؛ چراکه ردیاب‌های مغناطیسی نیازی به سیم‌کشی ندارند و به راحتی در مکان مورد نظر شما نصب می‌شوند . کار کردن با این دستگاه‌ها نیز بسیار ساده است و شما تنها با استفاده از یک دکمه می‌توانید آن‌ها را روشن کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید .

اطلاعات مخابره شده توسط جی پی اس مغناطیسی خودرو ، در هر ساعتی از شبانه‌روز و به صورت دقیق،  برای پنل کاربری شما که در نرم‌افزار نصب شده روی تلفن همراهتان ایجاد شده ارسال خواهد شد . مختصات جغرافیایی دستگاه ردیاب خودرو آهنربایی از طریق ماهواره‌های ردیابی که در مدار زمین قرار دارند برای شما فرستاده می‌شوند و همین موضوع سبب می‌شود که شما هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای دریافت این اطلاعات نداشته باشید .

 

مزایای دستگاه آهنربایی خودرو نسبت به انواع دیگر جی پی اس

 

جی پی اس آهنربایی خودرو جز پرفروش‌ترین انواع ردیاب در سراسر دنیا محسوب می‌شود و هر روز نیز بر تعداد کاربران این دستگاه افزوده می‌شود . حتما برایتان جالب است که بدانید این محصول چه مزایایی نسبت به انواع دیگر جی پی اس خودرو دارد و چه دلایلی سبب محبوبیت آن شده‌اند؟! مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب خودرو آهنربایی که سبب برتری آن نسبت به انواع دیگر ردیاب شده‌اند ، عبارتند از:

همان‌طور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم ، ردیاب‌های مغناطیسی خودرو نیاز به سیم‌کشی ندارند و به‌راحتی روی قسمت‌های فلزی خودرو نصب مي‌شوند . این مزیت سبب افزایش تعداد کاربران این جی پی اس شده و ردیاب مغناطیسی را به انتخاب اول بیشتر مشتریان تبدیل کرده است .

استفاده از آهنرباهای بسیار قوی در دستگاه‌های ردیاب مغناطیسی سبب می‌شود تا با خیال راحت این دستگاه‌ها را در محل موردنظر خود نصب کرده و دیگر نگران جدا شدنشان نباشید . آهنربای استفاده شده در این دستگاه‌ها به‌قدری قدرتمند است که حتی تحت تکان‌های شدید نیز از بدنه ماشین جدا نشده و در جای خود ثابت باقی می‌ماند .

باتری‌های استفاده شده در این دستگاه‌ها از ظرفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و این موضوع سبب می‌شود که تنها با یک‌بار شارژ شدن ، تا ماه‌ها بتوانید بدون نیاز به شارژ مجدد از آن‌ها استفاده نمایید . قدرت باتری یکی از مهم‌ترین عواملی است که قیمت ردیاب خودرو آهنربایی را نیز تحت تاثیر قرار داده  و آن را دچار نوسان می‌کند .

جی پی اس‌های مغناطیسی طوری طراحی شده‌اند که در برابر عوامل مختلف محیطی مقاوم بوده و بتوانید با خیال راحت و تا مدت‌های طولانی از آن‌ها استفاده نمایید .

از دیگر مزایای دستگاه‌های ردیاب مغناطیسی می‌توان به ابعاد بسیار مناسب ان‌ها اشاره نمود . ابعاد و وزن این دستگاه‌ها ضمن تاثیری که در محبوبیت آن‌ها بر جای می‌گذارند ، سبب تاثیر مستقیم روی قیمت ردیاب خودرو آهنربایی نیز می‌شوند.

 

بهترین ردیاب خودرو آهنربایی کدام است؟!

 

اکنون که با مزایا و ویژگی‌های جی پی اس آهنربایی خودرو آشنا شده و به لزوم استفاده از این وسیله‌ی بسیار کاربردی پی بردید ، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین ردیاب خودرو آهنربایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در سال‌های اخیر و با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌ی علم و تکنولوژی اتفاق افتاده است ، شاهد عرضه انواع مختلفی از ردیاب‌های مغناطیسی به بازار بوده‌ایم که هر یک ویژگی‌های خاصی داشته و قادر به ارائه‌ی خدمات خاصی به کاربران خود بوده‌اند .

در میان محصولات جدید عرضه شده به بازار ، ردیاب‌هایی وجود دارند که علاوه بر ردیابی ، قابلیت شنود صدا را نیز داشته و به همین دلیل نیز لقب بهترین ردیاب خودرو آهنربایی را به خود اختصاص داده‌اند . جی پی اس آهنربایی خودرو شنوددار یک محصول بسیار کاربردی بوده و قادر است صداهای پیرامون خود را تا شعاع چندین متر برای شما مخابره نماید . درست است که قیمت ردیاب خودرو آهنربایی با قابلیت شنود صدا نسبت به انواع دیگر جی پی اس کمی بالاتر است ، اما این محصول به دلیل برآوردن کردن تمامی نیازهای شما از یک ردیاب ، انتخابی بسیار مناسب و هوشمندانه به‌شمار می‌رود .

اگر بخواهیم مطالب گفته شده در این مقاله را در یک جمله خلاصه کنیم ، باید بگوییم که ردیاب خودرو آهنربایی یک محصول کاربردی و بسیار مناسب است که با داشتن مزایا و قابلیت‌های منحربه‌فرد ، تمامی انتظارات شما از یک جی پی اس را برآورده می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *