دستگاه ضبط صدا ZOOM مدل F4 یکی از مدرن ترین و پر کاربرد ترین تولیدات کمپانی بزرگ زوم می باشد که به تازگی روانه بازار شده و به سادگی بسیاری از رقبای خود را کنار گذاشته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این کمپانی با تولید این محصول هم چنان در حال رقابت با شرکت های بزرگ مثل سونی ،لئونو و بسیاری از شرکت های دیگر می باشد.دستگاه ضبط صدا ZOOM مدل F4

مشخصات فیزیکی دستگاه ضبط صدا ZOOM مدل F4

این دستگاه ضبط صدا با داشتن عرضی حدود ۱۴٫۱ سانتی متر و طولی حدود ۱۷.۷و ضخامتی به اندازه ی  ۵.۴ سانتی متر و با داشتن ۱۳۰۰گرم وزن یک هماهنگی خوب بین وزن و ابعاد آن ایجاد شده است.

اما به نظر میرسد که هم وزن و هم ابعاد این دستگاه مقداری زیاد می باشد و کاربر به سادگی نمی تواند آن را به هر جایی با خود حمل نماید و در هر جایی که خواست ازآن استفاده نماید. یکی از بزرگترین معایب این دستگاه همین موضوع می باشد.دستگاه ضبط صدا ZOOM مدل F4

حافظه و پشتیبانی

این دستگاه ضبط صدا کوچک  برای تامین حافظه خود قادر است تا از ۳ نوع کارت حافظه پشتیبانی کند.

مقدار حافظه ای که این دستگاه در حالت SD می تواند استقاده کند تا سقف ۱۶ گیگابایت همین مقدار در حالت SDHC تا مقدار ۶۴ گیگابایت میرسد و در نهایت در حالت SDXC این مقدار تا سقف ۵۱۲ گیگابایت نیز جا دارد.

این دستگاه برای ضبط قادر است تا از فرمت های BWF, ,, MP3, ,, WAV پشتیبانی کند و در مواقع لازم آن ها را ضبط نماید.

دستگاه ضبط صدا ZOOM مدل F4

صفحه نمایش 

 یک از بزرگترین مزایای این دستگاه این است که یک صفحه نمایش ساده ولی بسیار کاربردی روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که کار کردن با این دستگاه را برای کسانی که آشنایی زیادی با این دستگاه ندارند بسیار آسان نموده است.

روی صفحه نمایش این دستگاه ضبط صدا اطلاعات بسیاری از جمله مدت زمان ضبط ،مقدار باتری و بسیاری اطلاعات دیگر نمایش داده می شود که کاربر را در استفاده هر چه بهتر از این دستگاه یاری خواهد نمود.دستگاه ضبط صدا ZOOM مدل F4

 سایر قابلیت ها

این دستگاه ارای قابلیت های بسیاری می باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. یکی از این قابلیت ها ضبط همزمان ۶ تراک می باشد.

این دستگاه دارای ۴ ورودی میکروفون با تغذیه فانتوم پاور ۴۸ ولت می باشد.

با استفاده از این دستگاه ضبط صدا می توان افکت های مختلفی روی فایل های ضبط شده اعمال کرد.

ازجمله این کارها قابلیت Delay،برش فرکانس پایین و بسیاری دیگر می باشد.روی بدنه این دستگاه یک پورت USB تغبیه شده است که جهت وصل شدن به کامپیوتر و سایردستگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مقدار باتری و تغذیه ای که برای این دستگاه استفاده می شود ۸ عدد باتری قلمی می باشد که از طریق آداپتور مستقل شارژ می شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *