دستگاه ضبط صدا کوچک ROLAND – R26 محصولی است که به شما معرفی می کنیم.

باید اعتراف کرد که R-26 یکی از بهترین هاست و دروغ نیست اگر بگوییم این دستگاه ضبط صدا دربین تمام رکوردر هایی دستی ای که در بازار وجود دارد یک قدم از همه جلوتر است.

زیرا این حجم از امکاناتی که در این دستگاه قرار گرفته و این همه سهولت در انجام دادن کار ها و کیفیت بسیار بالایی که در این دستگاه به کار برده شده است در دستگاه های بسیر کمی دیده می شود.

دستگاه ضبط صدا ROLAND - R26

دستگاه ضبط صدا ROLAND R26 مجهز به ۲ عدد میکروفون استریو (Dual Stereo Mic) می باشد که نحوه طراحی آن ها کاملا حرفه ای می باشد.

یک جفت از آن ها با الگوی ۹۰درجه X/Y روی دستگاه تعبیه شده است و جفت دیگر نیز به صورت موازی می باشد که کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند قادر هستند تا با انتخاب نمودن هر گزینه از منوی دستگاه نحوه ی صدابرداری خود را به هر  شیوه ای که می خواهند انتخاب نمایند.

یا با ۲ ورودی میکروفونی که روی دستگاه تعبیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است شما قادر هستید تا در لحظه از ۶ میکروفون به طور هم زمان استفاده نمایید و یا با ۳ لاین استریو از سوژه صدا ضبط نمایید.دستگاه ضبط صدا ROLAND - R26

قابلیت های دستگاه ضبط صدا ROLAND – R26

این دستگاه ضبط کننده صدا دارای امکانات و آپشن های بسیار زیادی نیز می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین آپشن هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است مدل Omni Directional یا دریافت صدا از تمام زوایا برای صدابرداری از سازها توسط میکروفون های کناری می باشد که کیفیت ضبط صدا را بسیار بالا خواهدبرد.

از دیگر امکانات این دستگاه ضبط صدا می توان به مدل X/Y یا همان مدل مستقیم برای صدابرداری در محیط های خارجی مانند صداهای طبیعی و آمبیانس، مدل Omni & X/Y که از ادغام کردن ۲ مدل قبل به دست می آید و یکی از بهترین گزینه ها برای صدابرداری از کنسرت ها، اجراهای گروهی و بندهای موسیقی به حساب می آید.دستگاه ضبط صدا ROLAND - R26                                                                                                                                                                                                       مدل ترکیبی X/Y توسط یک لاین ورودی استریو از میکسرها توسط ورودی این دستگاه ضبط صدا برای ضبط صدا دقیق از اجراهای موسیقی و مراسم مذهبی و دریافت کردن آمبیانس تمام محیط بسیار جالب و کاربردی می باشد.

در ضمن یک پورت USB نیز روی این دستگاه تعبیه شده است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *