دستگاه ضبط صدا Flash Drive محصولی است که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

دستگاه ضبط صدا چیزی نیست که اگر شما بخواهید برای ضبط صدای کسی از آن استفاده کنید، مردم با آن راحت باشند.

اگر تا آن زمان به سؤالات شما به‌ سادگی پاسخ می‌دادند، مطمئناً زمانی که ببینند گفته­‌ های آنان در حال ثبت شدن است تغیر رفتار می‌دهند.

فرقی نمی­‌کند شما خبرنگار باشید یا مأمور اطلاعات و یا پلیس و یا حتی محقق و دانشجو.

وقتی مبادرت به استفاده از دستگاه ضبط صدا در مقابل دیگران می‌­کنید و آن‌ها متوجه می‌شوند؛ تغییرات حتی کوچک اتفاق می­‌افتد.

ساده­‌ترین اتفاق تغییر تن صدا، لحن بیان کلمات، جمله‌بندی، انتخاب کلمات رسمی‌­تر هست.

در پاسخ به سؤالات دقت بیشتری می ­‌کنند، بیشتر قبل از پاسخ دادن می­‌اندیشند و جملات خود را سبک و سنگین می‌ کنند.

بداهه‌گویی درنتیجه صداقت در گفتار کمرنگ‌تر می­‌شود و این چیزی نیست که مطلوب کسی باشد که اقدام به ضبط صدای طرف مقابل می­‌کند.

کاربرد دستگاه ضبط صدا

در کنار این موضوع مخصوصاً در مواردی که قضیه پلیسی و اطلاعاتی هست، قصد جمع­‌آوری مدارک است و ضبط صدا گوینده باید کاملاً مخفیانه و بدون اطلاع او باشد ضبط صدا بدون جلب‌ توجه، اهمیت خود را نشان می­‌دهد.

به علت وجود چنین دلایلی بود که شرکت­‌های سازنده دستگاه ضبط صدا متوجه شدند باید وسیله­‌هایی را طراحی کنند که بتواند بدون جلب‌ توجه اقدام به ضبط صدا کرد.

اگر دستگاه­‌های ضبط صدایی که کاملاً شبیه وسایلی با کاربردهای دیگری هست بشود استفاده کرد، با آن­‌ها می‌­توان به‌طور نامحسوس و به‌ راحتی کار کرد.

 

 یکی از مدل­‌های جدید دستگاهی است که مشابه ظاهری آن برای ذخیره‌سازی فایل‌ها بسیار استفاده می‌شود و می‌تواند بدون جلب‌ توجه، برخلاف دوستان قدیمی خود با امکانات تخصصی که برای آن طراحی گشته است امکان ضبط صدا را فراهم نماید اسم این وسیله Flash Drive است.

ظاهری کاملاً مشابه فلش دارد؛ اما یک دستگاه ضبط صدای فوق‌­العاده است.

مشخصات دستگاه ضبط صدا Flash Drive

دستگاه Flash Drive با یک حافظه ۸ گیگابایتی و با ظاهری کاملاً مشابه فلش یکی از ساده­‌ترین دستگاه‌ ­های معرفی‌ شده در زمینه ضبط صدا هست که با کارکردی ساده و آسان می­تواند تا ۱۵ روز برای شما اقدام به ضبط صدا کند.

این وسیله عالی دارای باطری با طول عمر بسیار زیاد هست.

Flash Drive از طریق USB به کامپیوتر وصل می‌­شود و شما می­‌ توانید به‌سرعت به فایل­‌های صدایذخیره‌شده در آن دسترسی پیدا کنید.

البته برای استفاده از این فایل­‌ها در کامپیوترهای مک باید اقدام به دانلود VLC player کنید، اما با سیستم‌ عامل‌های ویندوز و اندرید کاملاً سازگار است.

فایل­‌های ذخیره‌شده دراین دستگاه ضبط صدا با فرمت wavمی‌­باشند و بدون فلش زدن نور و جلب‌ توجه شروع به ضبط می­‌شوند.

شرکت سازنده این نوع دستگاه ضبط صدا ضمانتنامه‌ای به مدت ۱۲ ماه را برای محصول خود صادر می­‌کند تا اطمینان خود را از دستگاهی که ساخته است نشان دهد.

در نهایت به شما می­‌گوییم می ­توانید این دستگاه را به جاکلیدی خود وصل کرده و به خیال راحت به هرجا که دوست دارید با خود حمل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *