دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K یکی از برترین و معروف ترین ویدیو رکوردرهای دستی کوچک موجود در بازار می باشد.

این دستگاه پیشرفته از سری تولیدات بسیار محبوب کمپانی ژاپنی Zoom می باشد.

اگرشما یک موزیسین حرفه ای و محبوب باشید ویدیوها یک نقش بسیار مهم و اساسی رادر شناخته شدن شما و افزایش میزان هواداران شما بازی خواهند کرد.

در دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی یک حرکت جدید می تواند طوفانی در اینترنت به پاکند.

برای این منظور شما نیز به یک دوربین بسیار حرفه ای نیاز دارید.یک دوربین که علاوه برکیفیت تصویری بسیار بالا دارای کیفیت صوتی شگفت انگیزی نیز باشد و قابلیت های بسیار گسترده و حرفه ای را برای شما فرام کند.

دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K یک راه سریع و آسان برای ضبط ویدیوهای HD با کیفیت صوتی بسیار بالا می باشد.

 

دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K

مشخصات دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K

 

میکروفون X/Y داخلی این دستگاه ضبط صدا، صداها را با Stereo Imaging فوق العاده ضبط می کند.

همچنین با لنز ۱۵۰ درجه ای و زاویه ی باز در شرایط مختلف نوری و روشنایی (فیلم برداری در خانه، سالن های تمرین و مهمانی ها) برتری خود را کاملا اثبات می نماید.

در نهایت شما می توانید با استفاده از Q2N-4K ویدیوهایی بسازید تا صدایی نزدیک تر به واقعیت داشته باشند و با توجه به این که این دستگاه دارای یک قیمت مقرون به صرفه می باشد،این محصول یک گزینه بسیار  مناسب برای انجام دادن پروژه های بسیار سنگین خواهد بود.

این دوربین مجهز به ۱۲ پریست برای تنظیم نمودن و همگام شدن با محیط فیلم برداری می باشد تا شما به وسیله ی آن بتوانید بهترین تصویر را متناسب با شرایط و نور محیط داشته باشید.

برای مثال اگر شما ازاین دستگاه ضبط صدا برای تصویر برداری و یا فیلم برداری در کنسرت استفاده می کنید، قادر هستید تا حالت پیش فرض Concert Light رابرای این دستگاه انتخاب نمایید.

تنظیمات خاص دیگری نیزبرای فیلم برداری در مهمانی ها، استودیوهای تمرین و فضاهای باز وجود دارند که شما قار هستید تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید.

همچنین Q2n-4K می تواند با انتخاب گزینه Auto شرایط تشخیص نور و موارد دیگر را به صورت اتوماتیک تنظیم نموده تا تصویر برداری شما به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

 

دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K

 

اگر شما تا مقداری نور را در صحنه زیاد کنید موجب میشود تا یک تصویر بسیار بهتر داشته باشید، اما این شرایط برای شما در همه جا یکسان نمی باشد.

قابلیت های این دستگاه ضبط صدا

دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K دارای تکنولوژی High Dynamic Range یا به اختصار HDR می باشد.

در نتیجه شما از این طریق قادر خواهید بود تا میزان نور در تصویربرداری راکنترل نموده و مانع از این شویدکه افکت های نور فرایند تصویربرداری شما را خراب کنند.

در واقع میتوان گفت که دستگاه ضبط صدا Q2n-4K ورژن پیشرفته رکوردر Q2n می باشد که میتوان گفت از نظر کیفیت دارای تغییرات بسیار مثبتی در پروسه ضبط تصویر داشته است و تصویربرداری را با کیفیت ۴K انجام می دهد.

به علاوه باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که رزولوشن صوتی بالا با نرخ نمونه برداری ۲۴ بیت ۹۶ کیلوهرتز بدون توجه به مکان فیلم برداری شما ضبطی با کیفیت استودیویی است.

در این دستگاه ضبط صدا مخفی از میکروفون های داخلی X/Y این دوربین می توانند بدون دیستورشن، فشار صوتی را تا ۱۲۰ دسی بل تحمل نماید.

با توجه به توانایی کنترل فشار صوتی این دستگاه شما کاربر گرامی میتوانید موزیک های مورد علاقه خود را بدون دیستورشن یا کلیپ شدن، با صدای بسیار بلند ضبط نمایید.

 

دستگاه ضبط صدا پرتابل صدا و تصویر Zoom Q2N-4K

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *