دستگاه ضبط صدا STTWUNAKE یکی از دستگاه های کوچک مخفی می باشد.

این دستگاه کوچک با قابلیت جذب آهنربایی بدون ایجاد صدای اضافی کار می­‌ کند.

ابعاد آن ۶٫۵×۲٫۵×۱٫۲ بوده و ۸ هسته­‌ای و با ۶۴ cpu بیتی می‌ ­باشد.

STTWUNAKE ضد آب بوده و قادر است ۲۰۰ روز در حالت انتظار باقی بماند.

سرعت شارژ بالایی دارد، به‌ طوریکه در عرض ۲ ساعت شارژ می‌­شود و با این زمان کوتاهی که برای شارژ شدن نیاز دارد می­‌تواند برای ساعت­‌های طولانی صداهایی را که شما علاقه ­‌مندید بشنوید را با وضوح‌ بالا ضبط
کند.

وقتی سخن از ساعت­‌های طولانی است، باید بگوییم منظور قابلیت ضبط صدا برای ۶۰۰ ساعت است.

امروزه انواع دستگاه ضبط صدا کوچک وارد بازار شده است.

تنها راه انتخاب بهترین نوع آن، مطالعه ویژگی­‌های هر دستگاه و سنجش آن با انتظارات و نیاز خودتان و البته بودجه‌­ای که برای آن در نظر گرفته‌­اید است.

با پیشرفت فنّاوری تغییرات زیادی در دستگاه‌­های ضبط صدا اتفاق افتاده که به طبع براساس ویژگی‌ها و توانایی­‌های آن‌ها، قیمت­‌ها هم متفاوت است.

عملکرد دستگاه ضبط صدا STTWUNAKE

دستگاهی که ما در حال حاضر برای شما معرفی می­‌کنیم؛ یکی از جدیدترین انواع دستگاه ضبط صدا کوچک است که در هرکجا که شما نیاز داشته باشد، می‌­توانید با توجه به خاصیت جذب آهن‌ربایی که دارد بدون محدودیت قرار دهید.

فرقی نمی‌­کند در جیب قرار دهید و یا پاکت و یا ماشین، مطمئن باشید قادر است صداها را در فواصل خیلی دورهم با کیفیت خیلی بالا ضبط کند.

سهولت استفاده از این دستگاه کوچک ضبط صدا در میان سایر دستگاه­‌های ضبط صدا قابل توجه است.

به‌نحوی‌که با یک کلیک، دستگاه کار خواهد کرد، امکان زمان­‌بندی برای آن دارید، امکان قفل‌گذاری دارید تا از اطلاعات شما به‌خوبی محافظت شود.

می‌­توانید مطمئن باشد حتی در حالتیکه شارژ کمی هم دارد، باز به کار خود ادامه خواهد داد.

هنگام شارژ مشاهده خواهید کرد که همچنان به وظیفه خود در ضبط صدا به‌ خوبی عمل می‌­کند.

 این دستگاه کوچک فوق‌العاده قادر است هر ۵ ساعت یک­بار بطور خودکار فایل صدا را که در فرمت wav ضبط می­‌کند، به‌صورت خودکار ذخیره کند و شما نگران این نخواهید بود که نکند فراموش کرده و اطلاعات را ذخیره نکنید.

گاهی از اوقات شما نیاز دارید به فایل خاصی دسترسی پیدا کنید و یافتن آن میان انبوه فایل‌های صدا دشوار است، در این دستگاه ضبط صدا کوچک شما قادر خواهید بود بر اساس زمان ضبط صدا به‌ راحتی فایلی را که می­‌خواهید بیابید.


اگر حافظه آن پر شود، به‌صورت خودکار اقدام به حذف اولین فایل صدای ضبط‌ شده می‌ ­کند.

وقتی پای مقایسه سهولت استفاده از دستگاه ضبط صدا کوچک که به میان می‌­آید، همین معیارها است که STTWUNAKE را محبوب می­‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *