دستگاه ضبط صدا تسکام مدل DP-24SD  یکی از حرفه ای ترین محصولات کمپانی تسکام است.

کمپانی بزرگ تسکام همواره یکی از بزرگترین و فعال ترین کمپانی‌ ها در حوزه طراحی انواع محصولات مرتبط با حوزه موسیقی می باشد که با عرضه نمودن محصولات با کیفیت و کاربردی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

کمپانی بزرگ تسکام با رابط کاربری بسیار ساده ای که دارد آن را به مناسب ترین و کاریردی ترین دستگاه ضبط صدا برای کامل کردن پروژه ضبط موزیک تبدیل نموده است.دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-24SD Recorder

دستگاه ضبط صدا تسکام مدل DP-24SD در حقیقت یک ایستگاه رکورد ۲۴ کاناله می باشد که به کاربران این اجازه را می دهد تا به طور همزمان ۸ موزیک را ضبط نمایند.

یک میکسر داخلی درون این دستگاه تعبیه شده است که بسیاری از مواردی که افراد برای ضبط نمودن صدا به صورت حرفه‌ای نیاز دارند در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

از جمله این قابلیت ها تنظیمات EQ و Reverb آمپلی فایر و افکت‌های مورد نیاز برای چند باند می باشد.دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-24SD Recorder

تسکام چیزی در حدود سی سال است که تمام قدرت خود را روی طراحی محصولاتی گذاشته که رابط کاربری بسیار آسان و ساده ایی دارند تا بتواند محصولاتی را که طراحی می کند از یک ظاهر کاربر پسند و عامیانه برخوردار باشد.

طراحی دستگاه ضبط صدا تسکام مدل DP-24SD

به همین جهت مهندسین این کمپانی طراحی و تولید رکوردر حرفه‌ای DP-24SD تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا یک محیط بسیار ساده طراحی کنند تا کاربران به سادگی بتواند از آن استفاده نمایند.

این دستگاه ضبط صدا مجهز به یک نمایشگر رنگی با ابعاد مناسب و نوشته‌های خوانا می باشد که افراد قادر خواهند بود تا همه تنظیمات مورد نیاز این دستگاه را در صفحه آن نمایش ببینند.

به علاوه کلیدهایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده اند به نور پس زمینه مجهز هستند تا در صورت کمبود نور،هیچ محدودیتی برای کارکردن بااین دستگاه نداشته باشند.دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-24SD Recorder

 

دستگاه ضبط صدا تسکام مجهز به ۸ ورودی XLR/TRS می باشد و به همین جهت است که کاربران قادر خواهند بود تا ۸ سیگنال صوتی مختلف را از طریق این دستگاه دریافت نمایند و همین ویژگی توانایی دستگاه را برای ضبط نمودن صدای سازهایی نظیر درام بسیار بالا برده است.

DP-24SD همچنین محدودیتی برای تامین توان مورد نیاز میکروفن‌های خارنی یا همان فانتوم پاور ندارد.دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-24SD Recorder

این رکوردر مجهز به یک ورودی مستقیم گیتار می باشد و افکت‌های دینامیک بسیار متنوعی دارد که وجود آن ها برای افزایش مقدار کیفیت ضبط بسیار ضروری می باشد.

زمانی که کاربران فصد دارند تا یک موزیک را میکس کنند با استفاده از فکت‌ها و عملیات بصری همچون مایشگر LCD رنگی، فیدرها و کلیدهای رنگی،قادر خواهند بود تا میکس مورد نظر را به سرعت انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *