معرفی بهترین دستگاه ضبط صدا سال ۲۰۲۰ موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.

دستگاه ضبط صدا

دستگاه ضبط صدای دیجیتال Sungluber

اگر از آن دسته افرادی هستید که عقیده دارند طراحی ساده و مینیمالیسم بهترین نوع طراحی است، دستگاه ضبط صدای دیجیتال Sungluber بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اندازه این دستگاه ضبط صدا با ابعاد ۳٫۳۵X 1.0  ۰٫۵۲X  اینچ تقریباً به اندازه دو انگشت می باشد. قسمت جلویی دستگاه ضبط صدا Sungluber دارای صفحه نمایش دیجیتالی کوچکی بوده که برای دیدن آن حتی در نور مستقیم خورشید نیز مشکلی نخواهید داشت. کلید “پخش (play)” نیز تنها دکمه موجود روی این دستگاه است که در قسمت جلویی آن قرار دارد. سایر قابلیت های دیگر از جمله سطح صدا، جلو و عقب کردن صدای در حال و منو پخش نیز در بخش کناری دستگاه پنهان هستند.

هنگامی که این مدل را در لیست معرفی بهترین دستگاه ضبط صدا سال ۲۰۲۰ می آوریم، فقط به خاطر طراحی ساده و شیک آن نمی باشد. دستگاه Sungluber دارای ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. این فضا برای حداکثر ۱۶ ساعت ضبط با سرعت ۱۵۳۶ کیلوبیت در ثانیه بسیار مناسب محسوب می شود. به علاوه باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز قادر به ضبط صدا تا ۱۶ ساعت بوده و حتی می تواند هنگام شارژ دستگاه نیز به ضبط صدا بپردازد. این دستگاه فقط زمانی که شخصی در حال صحبت باشد شروع به ضبط می کند تا از مصرف حافظه اضافی خودداری شود.

 

دستگاه ضبط صدا

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H1

دستگاه ضبط صدا

وقتی صحبت از ترکیب ایده آل میکروفون، اندازه و طراحی عالی می شود مدل H1 کمپانی زوم بهترین انتخاب برای لیست ما است. این دستگاه ضبط صدا با داشتن میکروفون X / Y امکان پذیرش صدای صوتی گسترده‌ای را فراهم کرده و صدا را با کیفیت بالا ضبط می کند. با استفاده از یک باتری AA این دستگاه می توانید حدود ۱۰ ساعت به ضبط صدا بپردازید.

کارت microSD  به شما ۲ گیگابایت حافظه برای ذخیره صدا ها داده و البته قابل ارتقا و افزایش می باشد. به علاوه شما می توانید به راحتی داده ها را از کارت microSD به رایانه شخصی یا مک وصل کرده و از طریق USB 2.0 آنها را انتقال دهید.

اگر به دنبال کنترل بیشتری بر روی از بین بردن صداهای نویز هستید، می توانید یک صفحه شیشه جداگانه خریداری کرده تا در شرایط لازم، مانند هوای طوفانی هم بتوانید از دستگاه ضبط صدا استفاده کنید.

دستگاه ضبط صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *