امروزه دستگاه‌های ویس رکوردر از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و هریک با داشتن مزایای مختلف ، توانسته‌اند توجه عده‌ی مشخصی از کاربران را به سمت خود جلب نمایند . دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا یکی از محبوب‌ترین انواع ویس رکوردر موجود در بازار است و قابلیت‌ها و مزایای منحصربه‌فردی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت .

 

ریزنقش اما همه‌فن حریف!

 

به جرات می‌توان گفت که دستگاه ضبط صدا کوچک ، از محبوب‌ترین ویس رکوردرهای موجود در بازار است و در سال‌های اخیر توانسته به فروش قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند . یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دستگاه شده و آن را در میان پرفروش‌ترین محصولات بازار قرار داده ، اندازه و ابعاد این دستگاه است . همان‌طور که از نام دستگاه نیز کاملا مشخص است ، این ویس رکوردر نسبت به دیگر محصولات مشابه ، از ابعاد بسیار کوچکی برخوردار بوده و این موضوع اصلی‌ترین وجه تمایز آن با سایر ویس رکوردرها به‌شمار می‌رود .

جثه بسیار کوچک این دستگاه سبب شده تا برخی از کاربران نام دستگاه مخفی ضبط را را نیز به این ویس رکوردر داده و از آن به عنوان یک دستگاه ضبط صدا مخفی و نامحسوس استفاده نمایند . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در موقعیت خاصی ، نیاز به ضبط صدا داشته باشید ولی از طرفی ، مایل نباشید که کسی متوجه این موضوع شود ؛ اینجاست که با استفاده از دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا می‌توانید صداهای مدنظر خود را به صورت مخفیانه ضبط کرده و ذخیره نمایید .

ابعاد ریز ویس رکوردر کوچک و نامحسوس ، علاوه بر این‌که کمک بسیار بزرگی در ضبط مخفیانه‌ی صدا به شما می‌کند ، در عین حال ، کار حمل و جابجایی دستگاه را نیز برایتان راحت‌تر می‌سازد . ابعاد و وزن مناسب دستگاه ضبط صدای دیجیتالی بسیار کوچک به شما این امکان را می‌دهد که این ویس رکوردر را در جیب و یا حتی کیف پول خود قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید .

 

با قدرت بالای باتری ، شگفت‌زده شوید!

دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا

 

درست است که اندازه و وزن دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب محبوبیت این دستگاه شده و فروش بسیار بالای این دستگاه را نیز در پی داشته است ، اما بدون شک یکی از مهم‌ترین عواملی که به افزایش طرفداران این ویس رکوردر منجر شده ، قدرت بسیار بالای باتری این محصول است . ویس رکوردر کوچک و نامحسوس ضبط صدا برخلاف ابعاد بسیار کوچکی که دارد ، از وجود یک باتری بسیار قدرتمند نیز بهره می‌برد و این موضوع جزو مزایای غیرقابل انکار این دستگاه است .

قدرت بالای باتری ویس رکوردر سبب می‌شود که این دستگاه قادر باشد مدت‌های طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد فعالیت کرده و صداهای محیط را برای شما ضبط نماید . اگر جزو کاربرانی هستید که ساعت‌های طولانی به ضبط صدا می‌پردازید ، با خرید این دستگاه می‌توانید نیازهای خود را به بهترین شکل ممکن برطرف نموده و اطلاعات مورد نیازتان را به راحتی ضبط نمایید .

ظرفیت و قدرت باتری این دستگاه به قدری بالا است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شود و لزومی ندارد ساعت‌های طولانی منتظر شارژ شدن باتری دستگاه بمانید . این موضوع برای افرادی که مشغله‌های زیادی در زندگی خود داشته و ارزش بسیار زیادی برای زمان خود قائل هستند ، یک نقطه‌ی قوت بسیار مهم به‌شمار رفته و انگیزه‌ی بسیار مهمی برای خریداران محسوب می‌شود .

 

حافظه‌ی داخلی بسیار بالا

دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا

 

 

میزان حافظه دستگاه ضبط صدا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران این محصولات بوده و نقش بسیار مهمی در انتخاب آن‌ها ایفا می‌کند . متاسفانه تصور غلطی در رابطه با حافظه‌ی داخلی دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا وجود دارد و برخی از افراد گمان می‌کنند که این ویس رکوردر از میزان حافظه‌ی پایینی نسبت به انواه دیگر ویس رکوردر برخوردار است .

نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد و باید از آن مطلع باشید این است که دستگاه‌های ضبط صدای دیجیتالی کوچک نیز مانند انواع دیگر ویس رکوردرها از حافظه‌ی بسیار بالا و مناسبی برخوردار بوده و قادرند تمامی نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشند . حافظه داخلی این دستگاه ریز و کاربردی به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها ، کار ضبط صدا را انجام داده و دغدغه‌ی نداشتن فضای کافی را نداشته باشید .

 

 

 

انتقال راحت اطلاعات با وجود پورت USB

دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا

 

برخی اوقات به‌دلیل پر شدن حافظه داخلی ویس رکوردر خود نیاز دارید که اطلاعات و صداهای ذخیره شده در داخل آن را به سیستم دیگری انتقال دهید ؛ در چنین شرایطی وجود پورت USB مانند یک راه‌حل جادویی به کمک‌تان آمده و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی ، کار انتقال صدای ضبط شده در حافظه داخلی دستگاه ویس رکوردر را به سیستم مورد نظر انجام دهید .

پورت USB تعبیه شده در دستگاه کوچک و نامحسوس صدا ، امکان انتقال صدا را با استفاده از یک کابل ساده فراهم آورده و فضای خالی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد ، تا مجددا از ویس رکوردر خود برای ضبط صدا استفاده نمایید .

از دیگر مزایای وجود پورت USB این است که با استفاده از آن می‌توانید صداها را به سیستم دیگری مانند کامپیوتر و لپ‌تاپ انتقال داده و سپس آن‌ها را برای اشخاص دیگر ارسال نمایید . این قابلیت نیز جزو آن دسته از امکاناتی است که برخی تصور می‌کنند دستگاه‌های ضبط صدای کوچک از آن بی‌بهره هستند ، در صورتی که این موضوع یک تصور اشتباه بوده و باعث گمراهی خریداران می‌شود .

 

 

پشتیبانی از فرمت‌های کاربردی

دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا

 

پشتیبانی دستگاه کوچک و نامحسوس صدا از رایج‌ترین و کاربردي‌ترین فرمت‌های موجود ، جزو یکی از برترین مزایای این دستگاه ریز نقش به‌شمار رفته و تاثیر بسیار زیادی در افزایش تقاضا برای آن داشته است . وجود باتری قدرتمند در این دستگاه سبب شده تا ویس رکوردر کوچک و نامحسوس ضبط صدا از فرمت‌های رایج متعددی پشتیبانی کرده و کاربران خود را راضی نگه دارد .

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله می‌توان به این نتیجه رسید که خرید دستگاه کوچک و نامحسوس ضبط صدا یک تصمیم هوشمندانه به‌شمار می‌رود و شما با تهیه این دستگاه می‌توانید به تمامی نیازها و توقعات خود از یک مینی ویس رکوردر ، جامه عمل بپوشانید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *