دستگاه ضبط صوت مدل ICD-UX560 از جدید ترین مدل های کمپانی سونی می باشد که قادر است تا Track هایی که از کامپیوتر شخصی شما را به صورت فایل های موسیقی به دستگاه وارد می شوند را پخش کند.

در ضمن این دستگاه می تواند از ضبط و رادیو نیز صدا ضبط کند.

علاوه براین ها این دستگاه قادر خواهد بود تا صدای مورد نظرتان را هنگامی که چند نفر صحبت می کنند تشخیص داده و با کیفیت بهتری ضبط کند.

جنس بدنه این محصول نسبت به سایر محصولات سونی سبکتر واز نظر ساخت دارای کیفیت بهتری است.

 

دستگاه ضبط صوت مدل ICD-UX560

 

مشخصات دستگاه ضبط صوت مدل ICD-UX560

این دستگاه دارای قابلیت شارژ از طریق کابل USB می باشد و با باتری فوق العاده ای که دارد نوعی سوپر فست شارژ محاسبه می شود به طوری که با ۱ دقیقه شارژ کردن می توان ۱ساعت صدا ضبط کرد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت  مجهز بودن اکولایزر گرافیکی،میکروفون داخلی،قابلیت حذف صدای مزاحم، اتصال به رایانه و دیگر امکانات می باشد.

حافظه

این دستگاه قابلیت این را دارد که تا علاوه بر ۴ گیگ حافظه داخلی ای که دارد از یک کارت حافظه microSD با ظرفیت بیش از ۳۲گیگ هم استفاده کند.

فرمت هایی نیز که این دستگاه می تواند پخش کند LPCM/MP3/AAC/WMA می باشد که با توجه به این که این دستگاه یک دستگاه ضبط صوت می باشد بسیار کاربردی و عالی می باشد.

این دستگاه می تواند فرمت هایLinear PCM/MP3  را نیز ضبط کند. نوع صدابرداری این دستگاه  استریو می باشد.

دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-UX560 به وسیله یک کابل USB شارژ می شود و با توجه به باتری لیتیومی ای که دارد از باتری نسبتا قوی برخوردار است به طوری که در هر بار شارژ کردن چیزی در حدود ۲۷ ساعت می توان از آن استفاده کرد.

 

ظاهر دستگاه

این دستگاه ضبط صدا مخفیانه تقریبا از صفحه نمایش خوبی برخوردار است و اندازه صفحه آن به حدی است که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

روی این دستگاه یک خروجی هدفون تعبیه شده است که شما می توانید با وصل کردن هدفون به آن فایل دلخواهتان را گوش دهید.

در جلو این دستگاه چند اسپیکر تعبیه شده است و باتوجه به تست هایی که انجام شده این اسپیکر ها از قدرت صدای خوبی نیز برخوردارند.

دستگاه ضبط صوت مدل ICD-UX560

مشخصات فیزیکی

همان طور که در تصاویر مشخص است ظاهر و ابعاد این دستگاه به گونه ای است که هیچ گونه مزاحمتی برای صاحب آن ایجاد نمی کند و می توان آن را به راحتی در هر جایی مثل جیب لباس قرار داد. این دستگاه دارای ابعاد۱۰٫۵* ۳۶٫۶*۱۰۱٫۵*می باشد.
دستگاه ضبط صوت مدل ICD-UX560

سایر امکانات:

حذف نویز هوشمند                                                                                                                                                                                   مجهز به رادیو
مجهز به تکنولوژِیTrack Mark

 

جهت خرید دستگاه ضبط صدا و خرید دستگاه شنود صدا با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *