دستگاه ضبط صدا یونایتد ویس مدل DVR یکی از ساده ترین وکارآمدترین برند united voice می باشد که با داشتن ۲ عدد میکرفون استریو جهت استفاده کردن در کلاس درس، سمینارها و کنفرانس‌ها یک گزینه‌ی بسیار خوب به حساب می آید.

این دستگاه مجهز به یک حافظه‌ی‌ داخلی ۸ گیگابایتی می باشد که قادر است تا فایل های بسیار زیادی را برای شما ضبط نماید.

دستگاه ضبط صدا یونایتد ویس مدل DVR

در این دستگاه ضبط صدا فایل ها را می توان با فرمت WMA و MP3 ذخیره نمود و در زمانی که خواستید، به‌سادگی می توانید با اتصال یک بلندگوی قوی بر روی بدنه دستگاه یا با متصل کردن یک هدفون به درگاه مخصوص آن این فایل را پخش نمایید.

پس ازاین که این فایل ها را ذخیره نمودید قادر خواهید بود تا این فایل‌های صوتی را به‌ واسطه‌ی خروجی‌ USB‌ به کامپیوتر منتقل نمایید.

به علاوه شما به‌ واسطه‌ی این اتصال قادر هستید تافایل‌های صوتی دلخواه خود را نیز به این دستگاه منتقل کنید.دستگاه ضبط صدا یونایتد ویس مدل DVR

قابلیت های دستگاه ضبط صدا یونایتد ویس مدل DVR

از دیگر وظایف این خروجی این است که شارژ موردنیاز این دستگاه نیز از طریق این خروجی USB فراهم می شود.

این دستگاه مجهز به یک پورت AUX جهت متصل کردن یک میکروفون خارجی یا اتصال به دستگاه های دیگر وحود دارد.

رنگ بدنه‌ی این دستگاه مشکی بوده و جنس آن نیز کاملا از جنس فلز می باشد.دستگاه ضبط صدا یونایتد ویس مدل DVR

روی بدنه ی این دستگاه ضبط صدا یک صفحه‌نمایش از نوع LCD به چشم می‌خورد که کار کردن با این دستگاه را برای کاربر بسیار آسان میکند.

از جمله وظایف این نمایشگر نمایش زمان فایل های درحال‌ ضبط ،مقدار شارژ وباتری دستگاه وآسان نمودن مدیریت کردن فایل ها می باشد.

باتری این دستگاه از نوع شارژی بوده و تا ۱۰ ساعت می تواند کار کند.

در پایان شما با خریدن این دستگاه،با یک تیر دو نشان زده اید و علاوه بر دستگاه ضبط صدا مخفی صاحب یک پخش کننده موزیک نیز شده اید زیرا این دستگاه  یک MP3 player نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *