دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR5810 دارای ابعادی در حدود ۱۰۵ × ۱۵ × ۳٫۵ میلی متر می باشد و با داشتن وزنی در حدود ۵۵ گرم یکی از سبک ترین دستگاه ها در این زمینه به حساب می آید.

همین وزن و ابعاد مناسب سبب شده تا کسانی که می خواهند از این دستگاه استفاده کنند به سادگی بتوانند آن را با خود حمل نمایند.

این دستگاه یکی از سبک ترین دستگاه ها در زمینه دستگاه ضبط صدا به حساب می آید و همین موضوع سبب علاقه مندی تعداد بسیاری از کاربران شده است.

دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR5810

حافظه دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR5810

مقدار ظرفیت حافظه داخلی برای این دستگاه ضبط صدا ۸ گیگابایت می باشد که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا تمام فایل هایی را که نیاز دارید ضبط نمایید و هر موقع که خواستید از آن استفاده نمایید.

شما با این مقدار حافظه قادر هستید تا ۲۱۶۰ ساعت صدا ضبط نمایید.این مقدار حافظه در میان دستگاه های ضبط صدا بسیارعالی بوده و یکی از نقاط قوت این دستگاه ضبط صدا مقدار حافظه آن می باشد.

صفحه نمایش

این دستگاه ضبط صدا مجهز به یک صفحه نمایش از نوع OLED می باشد که اطلاعات بسیاری از جمله مدت زمان ضبط ،مقدار باتری دستگاه ،و بسیاری از اطلاعات دیگر را به نمایش می گذارد.دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR5810

سایر قابلیت ها

فرمت های ضبط صدا توسط این دستگاه  MP3 ،WAV می باشند.

این دستگاه ضبط صدا مجهز به یک اسپیکر بسیار قوی نیز می باشد که قادر است تا فایل های ضبط شده را با کیفیت و صدای نسبتا خوبی پخش کند.

از دیگر نکات مثبت این دستگاه رادیو می باشد که برای کاربران بسیار مفید می باشد.

در ضمن این دستگاه فاقد بلوتوث می باشد که یکی از ضعف های این دستگاه به حساب می آید.

یک پورت USB نیز روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR5810

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *