دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-UX543F یک دستگاه بسیار جدید با وزن کمتر از ۵۰ گرم می باشد.

این دستگاه علاوه بر حافظه داخلی مجهز به یک حافظه خارجی نیز می باشد که میتواند از نگرانی شما از کم آوردن حافظه جلوگیری کند.

از بحث حافظه که بگذریم چیزی که شما را مجذوب خود می‌کند ساختار فلزی این دستگاه می باشد که حس عجیبی با در دست گرفتن آن به شما دست می دهد.

شما با دیدن بدنه ی  این محصول یاد واکمن های قدیمی سونی در دو دهه قبل‌تر می‌ افتید.

دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-UX543F

در قسمت بالایی این دستگاه ضبط صدا دو دکمه برای شروع و پایان ضبط صدا وجود دارد و تمامی کارهای باقی مانده بر عهده سه دکمه ای است که در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد.

اگر قصد شما ضبط صدا با فرمت MP3 می باشد باید گفت که شما قادر هستید تا با توجه به بیت ریتی که انتخاب می کنید چیزی در حدود ۴۴ تا ۱۷۸ ساعت ضبط کنید.

البته فقط باید به این نکته توجه کرد که هنگامی که در حالت بیشینه باشد شما دیگر نباید توقع انتظار صدای استریو داشته باشید.

قابلیت دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-UX543F

برای آن دسته از افرادی که قصد انتخاب دستگاه ضبط صدا UX543 را دارند بهتر است بگوییم که این دستگاه ضبط صدا قادر خواهد بود تا به طور متوالی به مدت ۶ ساعت صدای ۱۶ bit LPCM 44.1 kHz را ضبط کند.

طبیعتا برای پخش کردن آن نمی توانید از پخش کننده های عادی استفاده کنید و طبیعتا نیاز به اضافه کردن حافظه جانبی نیز خواهید داشت.

سونی برای اولین بار از فناوری جت شارژ در این دستگاه ضبط صدا استفاده کرده است.

این قابلیت برای کسانی که از این دستگاه بسیار استفاده می کنند و از مشتری های ثابت سونی  میباشند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-UX543F

در حالت عادی شما قادرید تا با این دستگاه ضبط صدا چیزی در حدود ۲۶ ساعت صدا را با فرمت MP3 ضبط کنید و در هنگامی که فرمت LPCM را انتخاب کرده اید می توانید تا ۶ ساعت از آن استفاده کنید.

خبر خوب این است که این ساعت تنها در حالتی است که دستگاه شما از حالت ذخیره انرژی استفاده نکند.

ازدیگر فواید این دستگاه این می باشد که هنگامی که شما موسیقی پخش می کنید قادر هستید تا تا ۳۰ ساعت به بازدهی باتری امیدوار باشید.

این دستگاه ضبط صدا  سونی یکی از برترین و کاربردی ترین محصولات سونی در زمینه ضبط صدا می باشد که به نظر می‌رسد کاربردهای بسیار زیادی خواهد داشت.به عبارت دیگر سونی جمعی از امکانات امروزی را در کنار یک طراحی خوب  و ایده آل در یک دستگاه جمع کرده و به مشتریان خود هدیه کرده است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *