دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-PX240 دارای ابعادی به حدود ۲۱٫۳ * ۳۸٫۵ * ۱۱۵٫۲ میلی متر می باشد و با داشتن وزنی در حدود ۷۲ گرم یکی از سبک وزن ترین و کم حجم ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد که به تازگی توسط کمپانی سونی تولید و به بازار عرضه شده است.

این وزن و ابعاد سبک سبب شده تا کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند به سادگی بتوانند آن را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند به سادگی و باکمترین زحمت از آن استفاده نمایند.

ابعاداین دستگاه سبب شده تا طرفدارن بسیار زیادی در سراسر دنیا جمع آوری کند.

حافظه دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-PX240

نوع حافظه این دستگاه ضبط صدا مانند بسیاری از دستگاه های موجود در بازار از نوع داخی می باشد.

مقدار ظرفیتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است ۴ گیگابایت می باشد که برای یک دستگاه ضبط صدا کافی به نظر میرسد اما هر حافظه ای ممکن است روزی پر شود.

با این حال اگر روزی حافظه شما به پایان رسید نگران نباشید زیرا شما قار خوهید بود تا اطلاعات خود را به صورت یکجا به کامپیوتر منتقل نمایید.

روش دوم نیز این می باشد که با وجود پشتیبانی دستگاه شما از کارت حافظه شما میتوانید از یک رم میکرو اس دی تا سقف بسیار بالایی استفاده نمایید.دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-PX240

صفحه نمایش

یکی از بزرگترین مزایای این دستگاه ضبط صدا نسبت به دستگاه های قدیمی صفحه نمایشی است که بر روی این دستگاه تعبیه شده است.

اندازه این صفحه نمایش حدود ۱٫۵ می باشد.

روی این صفحه نمایش کوچک اما کاربردی اطلاعات بسیاری از جمله مقدار باتری،مدت زمان ضبط و بسیاری از اطلاعات دیگر نمایش داده می شود.

یکی از معایب این دستگاه ضبط صدا با کیفیت عالی این است که این دستگاه فاقد قابلیت لمس می باشد و همین امر سبب نارضایتی تعداد اندکی از مشتریان شده است.دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-PX240

سایر قابلیت ها                                                      

فرمت صوتی قابل پخش توسط این دستگاه ضبط صدا MP3 می باشد که به همین دلیل شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک پخش کننده موزیک نیز استفاده نمایید.

فرمت ضبط صدا نیز توسط این دستگاه MP3( 8kbps ‎- ۴۸kbps – 128kbps – 192kbps)می باشد.

این دستگاه داری یک اسپیکر بسیار قوی می باشد.

از معایب این دستگاه این است که فاقد رادیو ،بلوتوث ،شبکه ی بی سیم (wi-fi) می باشد.

روی بدنه این دستگاه یک پورت USB تعبیه شده است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر امکانات برجسته این دستگاه می توان به فیلتر حذف نویز هوشمند با فناوری انحصاری سونی امکان ضبط ۱۰۴۳ ساعت صدا در حافظه داخلی ،دارای میکروفون مونو و بلندگوی داخلی ،ضبط خودکار VOR ،سازماندهی، محافظت، حذف فایل و ساخت پوشه و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *