دستگاه ضبط صدا زوم مدل R24 یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین دستگاه های کمپانی زوم می باشد و می توان آن را به چهار منظور ضبط کننده، رابط، کنترلر و نمونه بردار استفاده نمود.

این محصول دارای ۲۴ کانال بوده که در نوع خود بسیار مناسب به نظر میرسد و ۸ کانال آن نیز قادر به ضبط همزمان و ۲۴ کانال آن قادر به پخش همزمان می باشند.دستگاه ضبط صدا زوم مدل R24

این دستگاه ضبط صدا با داشتن وزنی در حدود ۱٫۳ کیلوگرم و ابعادی در حدود ۳۷۶*۲۳۷٫۱*۵۲٫۲ میلیمتر یک هماهنگی نسبتا خوب بین وزن و ابعاد خوده ایجاد کرده و که به سادگی می توان آن را با خود حمل نمود.

این وزن و ابعاد سبک سبب شده تا کسانی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند به راحتی آن را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند به سادگی از آن استفاده نمایند.دستگاه ضبط صدا زوم مدل R24

قابلیت های دستگاه ضبط صدا زوم مدل R24

این دستگاه ضبط کننده صدا در رمینه دستگاه های صوتی و تصویری با نرخ نمونه برداری ۱۶/۲۴ بیت، ۴۴٫۱/۴۸ کیلوهرتز تولید و عرضه بازار می شود.

همچنین مجهز به ۸ ورودی آنالوگ XLR/TRS و یک فانتوم پاور ۲۴/۴۸ ولت برای میکروفن های کندانسور می باشد.

پنلی که برای این محصول طراحی شده به صورت کاملا حرفه ای می باشد و در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است و در اختیار عموم قرار میگیرد.دستگاه ضبط صدا زوم مدل R24

از تمامی قابلیت های دستگاه که بگذریم نوبت به مشخصات باتری دستگاه میرسد.

این دستگاه ضبط صدا جهت تامین انرژی خود می تواند از  ۶ عدد باتری قلمی استفاده کند و یا از آداپتور برق AD-14 با ۵ ولت ولتاژ از نوع DC و ۱ آمپر شدت جریان استفاده نماید.

یک صفحه نمایش رنگی برای این محصول LCD در نظر گرفته شده است که دارای رزولوشن تصویر ۱۲۸*۶۴ پیکسل می باشد.

یک پورت USB روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و نیز شارژ کردن دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد.

مقدار زمانی که شما قادر هستید تا با استفاده از این دستگاه صدا را ضبط نمایید ۲۰۰ دقیقه می باشد که با اضافه نمودن کارت SD شما می توانید این مقدار را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *