دستگاه ضبط صدا خبرنگاری lander LD-76 8GB یک نمونه از کارهای کمپانی لندر می باشد که بیشتر برای کارهای خبر نگاری مورد استفاده قرار میگیرد.

کمپانی لندر همواره جزء بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید دستگاه های الکتریکی به ویژه دستگاه ضبط صدا می باشد.

در ادامه به بررسی این دستگاه خواهیم پرداخت. رکوردر خبرنگاری lander LD-76 8GB

ابعاد و مشخصات فیزیکی

ابعاد این دستگاه ضبط صدا ۱۳٫۵ × ۲۱ × ۹۵ میلی متر می باشد و با داشتن وزن حدود۸۹ گرم یک همانگی نسبتا خوب بین وزن و ابعاد آن ایجاد شده و هر کاربری با هر نوع فعالیتی می تواند از آن استفاده کند.
این دستگاه به سادگی در جیب لباس یا هر جای کوچک دیگری جای میگیرد و میتوان آن را در هر جایی حمل نمود و به سادگی از آن استفاده کرد. رکوردر خبرنگاری lander LD-76 8GB

حافظه دستگاه ضبط صدا خبرنگاری lander LD-76 8GB

این دستگاه با دارا بودن ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی از یک حافظه ی نسبتا قوی برای ضبط صدا برخوردار می باشد و می توان طیف گستره ای از فایل های صوتی را در این دستگاه ذخیره نمود.
با وجود این که این دستگاه از حافظه ی خوبی برخوردار است اما بازهم جای نگرانی نیست زیرا می توان یک کارت حافظه micro sd به این دستگاه اضافه نمود و نهایت لذت را از این دستگاه برد.
 رکوردر خبرنگاری lander LD-76 8GB

صفحه نمایش

یک صفحه نمایش روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که اطلاعات بسیاری از جمله مدت زمان ضبط و مقدار باتری دستگاه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این صفحه نمایش LCD بسیار پر کاربرد بوده و استفاده از این دستگاه ضبط صدا را برای کاربر بسیار آسان می کند.  رکوردر خبرنگاری lander LD-76 8GB

سایر قابلیت ها

فرمت های صوتی ای که توسط این دستگاه  قابل پخش می باشند عبارت اند از:MP3/WMA,MP-1,MP-2,WAV که برای ضبط نیز تقریبا از همین فرمت ها پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای یک اسپیکربسیا قوی برای پخش صداهای خروجی می باشد.

یک پورت USB روی بدنه این دستگاه  ضبط صدا جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *