دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VN-7200 محصولی است که در ادامه به طور کامل به شما عزیزان معرفی می کنیم.

این دستگاه ضبط صدا جزو دستگاه هایی با قابلیت Voice Activated محسوب می شود. همانطور که احتمالا می دانید منظور از قابلیت Voice Activated  این است که دستگاه ضبط صدا فقط در صورت شنیدن صدایی در محیط شروع به ضبط می کند. در نتیجه صدا های اضافی ضبط نشده و حافظه بیهوده پر نمی شود. همین قابلیت می تواند را از سایر دستگاه ضبط صدا متمایز کند.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VN-7200

این دستگاه ساده برای ضبط کلاس های درس، سخنرانی ها و مکالمات بسیار عالی و مفید می باشد. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به یک میکروفون مونو داخلی ، حافظه داخلی ۲ گیگا بایتی، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و یک بلندگو ساده ۲۸ میلی متری اشاره کرد. در ادامه به طور دقیق ویژگی ها و مشخصات این محصول با کیفیت را بررسی می کنیم.

دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت الیمپوس مدل VN-7200 صدا را در قالب MPEG-4 ضبط می کند.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VN-7200

مزایا این دستگاه ضبط صدا:

معایب این دستگاه ضبط صدا :

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VN-7200

مشخصات فنی

مشخصات باتری

مشخصات صفحه نمایش

ابعاد و وزن

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VN-7200

شما می توانید این دستگاه ضبط صدا را از سایت ایرانتل (iranetel) خریداری کنید. همانطور که قبلا بار ها گفته‌ایم، دستگاه ضبط صدا مزایا زیادی برای شرایط مختلف دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های مرتبط ما در این زمینه را مطالعه کنید. به علاوه از محصولات سایت بازدید کرده و شاید بتوانید یک دستگاه مناسب کار خود پیدا کنید. در صورت نیاز با شماره های سایت تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *