دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-12 یکی از بهترین و کاربردی ترین ساخته های کمپانی بزرگ الیمپوس می باشد که به تازگی توسط این کمپانی تولید و روانه بازار شده است.

این دستگاه خوش ساخت و بسیار خوش دست دارای میکروفون هایی بسیار حساسی می باشد که با ابتکار عملی که مهندسین الیمپوس خرج داده اند.

این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چرخی که در قسمت پایینی این دستگاه قرار گرفته از میان چند حالت مختلف ضبط صدا به هر کدام که تمایل دارید هر چه سریع تر دست پیدا کنید.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-12

با استفاده از حالت هوشمندی که برای این دستگاه ضبط صدا در نظر گرفه شده است شما قادر خواهید بود تا در فضاهای متفاوتی که به ضبط صدا نیاز دارید با تشخیص دادن صداهای بلند بهترین حالت را برای ضبط صدا از طریق میکروفون ها انتخاب نمایید.

شما با استفاده از این محصول قدرتمند المپوس از یک امکان بسیار ویژه وحرفه ای برای  دستگاه ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا خواهید داشت.

صدای ۲۴ بیتی ۹۶KHZ یک کیفیت بسیار بالا می باشد که شما به سادگی نمی توانید از کنار آن بگذرید و بدون شک بسیاری از کارهایتان را بدون استفاده از دستگاه های حرفه ای تر انجام خواهید داد.

با این حال باز هم اگر شما از کیفیت این دستگاه ضبط صدای محیط راضی نیستید می توانید که با اضافه نمودن یک میکروفون از طریق جک ۳٫۵ میلی متری ضریب عملکرد و کیفیت دستگاه را تا مقدار بسیار زیادی بالا ببرید.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-12

مشخصات دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-12

با استفاده از کارت حافظه SD – SDHC شما قادر خواهید بود تا با اضافه کردن حافظه ضبط صوت دیجیتال خود به شخصی سازی هرچه بیشتر آن بپردازید.

در قسمت پایینی بدنه این دستگاه ضبط صدا امکان نصب کردن بند نیز برای شما وجود خواهد داشت تا شما به سادگی بتوانید آن را به گردن خود آویزان کنید و یا اگردر حال انجام دادن کار جدی تر هستید به وسیله پایه ای که در پشت بدنه جای خواهد گرفت از لرزیدن و ایجاد صداهای مزاحم راحت شوید.

یک عدد پورت Mini USB نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که برای منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

ما در این مقاله در مورد یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های  ضبط صدا کمپانی الیمپوس صحبت کردیم و به شما پیشنهاد می کنیم تا انتظاری بیش از یک دستگاه ضبط صدا معمولی از این دستگاه داشته باشید.

در ضمن این دستگاه دارای یک رنگ مشکی نیز می باشد که تفاوت دیگر آن با این دستگاه مقدار حافظه کمتر میباشد.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-12

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *