دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل DM-650 در سری های  DM و LS تولید شده است و توسط میکروفون های سه گانه ای که در قسمت بالایی بدنه این دستگاه قرار گرفته و با نام تکنولوژی انحصاری خود TRESMIS قادر است تا جزئیات بیشتری از تمام چیز هایی که قصد ضبط کردن آن را دارید ضبط نمایید.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل DM-650

روی بدنه این دستگاه تقریبا تمام دکمه هایی که نیاز دارید در مقابل شما قرار دارد و با ایده هایی که روی این دستگاه پیاده سازی شده است شما را در استفاده هر چه بهتر از این دستگاه کمک خواهد کرد.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس با تجربه دیرینه خود این مدل را تبدیل به یک ابزار با کاربردهای بسیار مختلف و گوناگون کرده است.ضبط کننده دیجیتالی صدا الیمپوس مدل DM-650

کار با دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل DM-650

هنگامی که شما حالت دلخواه ضبط صدا خود را از میان کنفرانس، سخنرانی، پیام صوتی و یا جلسات کاری انتخاب می کنید، قادر خواهید بود تا توسط  حالت DNS فایل هایی که قصد دارید بعدا قصد از صدا به متن تبدیل کنید با سرعت کمتری بشنوید و با خیال راحت وآسودگی بیشتری کارهای روزمره خودتان را انجام دهید.

گذشته از این که شما می توانید حالت های متنوعی که به آن اشاره کردیم را انتخاب کنید شما قادر خواهید بود تا به طور دلخواه و به سلیقه خودتان برد میکروفون های سه گانه ای که در این دستگاه قرار گرفته را تغییر دهید.

ضبط کننده دیجیتالی صدا الیمپوس مدل DM-650

صداهای که توسط این دستگاه ضبط می شوند در سه فرمت مختلف PCM، WMA و MP3 با توجه به نیاز و به دلخواه شما قابل تغییر می باشند.

همچنین شما با استفاده از ۴ گیگابایت حافظه داخلی ای که دارید قادر هستید تا حجم گسترده ای از صداهایی که می خواهید را بر روی این مدل ذخیره کنید.

در ضمن شما با افزودن حافظه Micro SD تقریبا هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت.

در این مدل نیز همانند سری LS شما قادر به اضافه نمودن ریموت کنترل خواهید بود و با استفاده از باتری های قابل شارژ قادر خواهید بود که شارژ مجدد آن را به عهده خود دستگاه بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *