دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان – ۸۷۰۰ دارای ابعاد در حدود ۱۰۸x39x16.8 میلی متر می باشد و با داشتن وزنی در حدود ۶۶ گرم یکی از بهترین دستگاه ها برای استفاده کاربران به حساب می آید.

همین وزن و ابعاد سبک سبب شده تا کسانی که می خواهند از این دستگاه ضبط کننده صدا استفاده کنند به راحتی بتوانند آن را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند از آن استفاده نمایند.

کمپانی المپوس همواره سعی دارد تا دستگاه هایی تولید کند که دارای وزن بسیار کم و ابعاد بسیار کوچک می باشند و همین امر نیز سبب شده تا طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

المپیوس وی ان - 8700

حافظه دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان – ۸۷۰۰

نوع حافظه این دستگاه ضبط صدا از نوع فلش می باشد.

مقدار حافظه ای نیز که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است حدود ۴ گیگابایت می باشد که برای یک دستگاه ضبط صدا حافظه ی نسبتا خوبی به نظر میرسد.

اما باز هم اگر فکر می کنید که این حافظه مقداری برای شما کم به نظر میرسد نگران نباشید زیرا شما می توانید تا یک کارت حافظه نیز به این دستگاه اضافه نموده و با استفاده از حافظه ی بیشتری که در اختیار شما قرار میگیرد نهایت استفاده را از این دستگاه کنید.

 

صفحه نمایش

روی بدنه این دستگاه ضبط صدا یک صفحه نمایش تعبیه شده است که کار کردن با این دستگاه را برای کاربران بسیار آسان می کند.

این صفحه نمایش ۱٫۶۱ اینچی تک رنگ بسیار کارآمد بوده و اطلاعاتی از جمله مدت زمان ضبط ،مقدار باتری و… را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی از معایب این صفحه نمایش که برای کاربران بسیار مفید می باشد عدم مجهز بودن به قابلیت لمس می باشد که اندکی مشتریان خود را ناراضی نموده است.المپیوس وی ان - 8700

سایر قابلیت ها

فرمت های صوتی ای که این دستگاه می تواند آن ها را پخش نماید عبارت اند از:WMA ،MP3 که با این حساب می توان از این دستگاه به عنوان یک پخش کننده موزیک نیز استفاده نمود.

فرمت های ضبط صدا نیز در این دستگاه همین دو فرمت می باشند.

یکی از بزرگترین معایب این دستگاه ضبط صدا این است که فاقد رادیو ، بلوتوث، شبکه ی بی سیم (wi-fi) می باشد.

روی بدنه این دستگاه یک پورت USB تعبیه شه است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

نوع باتری ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است از نوع AAA  می باشد که قادر است تا به مدت ۵۱ ساعت در حالت LP صدا را ضبط نماید و برای پخش موزیک نیز ۴۴ ساعت این کار را انجام می دهد.

از دیگر امکانات این دستگاه قابلیت حذف فایل بصورت گروهی و تکی ،قابلیت ضبط صدا با استفاده از هندزفری ،دارای سیستم قطع ضبط در حالت سکوت ،دارای سیستم حدف نویز و بسیاری از امکانات دیگر که برای این دستگاه در نظر گرفه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *