دستگاه شنود صدا The Ear Listens یکی از برترین دستگاه های شنود  موجود در بازار می باشد.

شما با استفاده از این دستگاه که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد قادر هستید تا از پشت دیوار و درهای بسته، صدای مورد نظرتان را با یک کیفیت بالا و نسبتا خوب گوش دهید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه، نصب و کارایی آسان است که بعد از نصب آن به راحتی می‌توانید از راه دور، به صورت کاملا مخفی و بدون این که شخصی متوجه شود فرآیند شنود صدا را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.دستگاه شنود صدا The Ear Lisens

ظاهر این دستگاه  بسیار زیبا می باشد و با شکل استوانه ای که دارد یک ظاهر بسیار زیبا را به وجود آورده است.

از برترین ویژگی های ظاهری این دستگاه می توان به این نکته اشاره کرد که برای روشن و خاموش کردن این دستگاه و هم برای تنظیم صدا در این دستگاه از یک کلید استفاده می‌شود و همین امر سبب کم شدن دکمه های اضافی در این دستگاه شده است.

در سمت چپ این دستگاه و در کنار این کلید یک پورت هدفون وجود دارد که با اتصال آن،قادر خواهید بود تا شنود صدا را با کیفیت بسیار بالا انجام دهید.

به علاوه در سمت راست کلید on/off، درگاه شارژ باتری طراحی شده است.

از بهترین ویژگی های ظاهری این دستگاه این است که در سمت دیگر این دستگاه شنود استوانه ای شکل،یک پورت برای اتصال به دیوار قرار دارد که به شنود مخفی از پشت دیوار کمک بسیار زیادی خواهد کرد.دستگاه شنود صدا The Ear Lisens

باتری دستگاه شنود صدا The Ear Listens

نوع باتری و قدرت باتری ازدیگر ویژگی های باتری است که اغلب کاربران قبل از خرید دستگاه شنود صدا  به آن فکر می‌کنند و دوست دارند تا دستگاه هایی که خریداری می کنند به مدت زیادی صدای موردنظرشان را شنود کند.

خوشبختانه باید گفت که باتری این دستگاه، ازنوع لیتیومی بسیار قدرتمند می باشد و شما تنها با ۲ ساعت شارژ کردن این دستگاه قادر خواهد بود تا مدت زمان بسیار زیادی صدا را شنود نمایید.

نصب کردن دستگاه شنود صدا The Ear Listens بسیار آسان می باشد و توسط خود کاربران در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود و لازم نیست نگران نصب و هزینه این دستگاه شوید.

کار کردن با این دستگاه شنود ازپشت دیوار بسیار آسان می باشد و شما تنها با استفاده از چند کلید ساده که بر روی دستگاه تعبیه شده است به سادگی هر چه تمام تر می توانید با این دستگاه کار کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به شنود کردن صدای مورد نظرتان از پشت در بسته و یا دیوار بپردازید.دستگاه شنود صدا The Ear Lisens

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *