دستگاه شنود

 

ردیاب شنود دار به دلیل قابلیت منحصربه‌فرد آن برای مخابره صدا، یکی از محبوب‌ترین انواع دستگاه جی پی اس موجود در بازار است ؛ اما حرف و حدیث‌هایی که در رابطه با غیر قانونی بودن استفاده از این دستگاه وجود دارد ، سبب تردید خریداران در تهیه این محصول شده است . در این مقاله ضمن صحبت در رابطه با مجازات نصب ردیاب ، قیمت ردیاب شنود دار را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد .

 

ردیاب شنود دار چیست؟

ردیاب شنود دار

 

همان‌طور که می‌دانید علم و فناوری همواره در حال پیشرفت است و این موضوع جنبه‌های مختلف زندگی انسان‌ها را نیز تحت تاثیر قرا می‌دهد . تولید و عرضه‌ی دستگاه‌ها و گجت‌های پیشرفته در زمینه‌ی ردیابی ، یکی از مواردی است که در سایه‌ی این پیشرفت‌ها اتفاق افتاده و سبب ساده‌تر شدن زندگی در عصر حاضر شده‌ است . جی پی اس شنود دار یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین ردیاب‌هایی است که در سال‌های اخیر با استقبال بالای خریداران روبه‌رو شده و فروشی بی‌سابقه را در این سال‌ها کسب کرده است .

ردیاب شنود دار یک دستگاه ردیاب پیشرفته است که علاوه بر قابلیت ردیابی و مخابره مختصات جغرافیایی ، مانند یک دستگاه شنود نیز عمل کرده و صداهای پیرامون خود را برای مرکز کنترل مخابره می‌کند . برای فعال کردن این دستگاه کافی است یک سیم‌کارت داخل آن قرار داده و سپس با این سیم‌کارت تماس حاصل فرمایید . بعد از تماس گرفتن با سیم‌کارت ، میدان ارتباطی بین دستگاه جی پی اس و مرکز کنترلی که شما تعیین کرده‌اید برقرار شده و دستگاه شروع به‌کار می‌کند . از این دستگاه می‌توانید برای ردیابی و شنود صدای داخل کابین خودرو و یا دیگر مصارف شخصی که در ادامه به‌طور مفصل بررسی خواهیم کرد استفاده نمایید .

 

کاربردهای جی پی اس شنود دار

ردیاب شنود دار

 

این روزها استفاده از ردیاب شنود دار رواج بسیار بالایی پیدا کرده و افراد زیادی برای تامین آرامش خاطر خود از این دستگاه کاربردی استفاده می‌کنند . این دستگاه را می‌توانید برای ردیابی وسایل نقلیه خود مورد استفاده قرار داده و علاوه بر مطلع شدن از موقعیت آن در هر لحظه از زمان ، مکالمات صورت گرفته در داخل خودرو را نیز با وضوح بسیار بالایی دریافت نمایید . این ردیاب برای اطلاع از موقعیت خودروی سرقت شده و شنود صدای داخل کابین خودرو ، یک وسیله‌ی بسیار کاربردی به‌شمار رفته و کمک بسیار زیادی به پیدا شدن وسیله‌ی نقلیه‌ شما خواهد نمود .

علاوه بر خودرو، از این جی پی اس برای ردیابی انواع موتورسیکلت و دوچرخه نیز می‌توان استفاده کرده و از موقعیت دقیق آن‌ها مطلع شد . استفاده از ردیاب‌های شنود دار برای ردیابی و اطلاع از موقعیت کوادکوپر ، هلی شات و اسکوتر نیز امکان‌پذیر است و شما با نصب این جی پی اس روی آن‌ها می‌توانید از موقعیت این دستگاه‌ها نیز مطلع شوید . از دیگر کاربردهای این دستگاه جی پی اس می‌توان به استفاده از آن برای ردیابی کامیون‌های ترانزیتی و محموله‌های مختلف اشاره نمود .

کاربرد این ردیاب محدود به موارد فوق نمی‌شود و از آن برای مصارف شخصی نیز می‌توان استفاده نمود . با توجه به ابعاد بسیار مناسب ردیاب‌های شنود دار ، استفاده از آن‌ها به عنوان یک جی پی اس مخفی نیز از رواج بسیار بالایی در میان افراد مختلف برخوردار بوده و بخش قابل ملاحظه‌ای از خریدان این محصول ، برای مصارف شخصی خود اقدام به خرید این دستگاه محبوب می‌نمایند . ردیابی و کنترل کودکان و سالمندان یکی از رایج‌ترین مصارف شخصی این نوع جی‌ پی اس به‌شمار رفته و بخش عظیمی از تقاضای بازار را به خود اختصاص داده است .

 

نظر مراجع قانونی در رابطه با استفاده از دستگاه ردیاب خودرو

ردیاب شنود دار

 

طبق آمارهای منتشر شده ، سرقت خودرو در سال‌های اخیر با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو شده و همین موضوع نیز سبب افزایش استفاده از دستگاه‌های ردیاب خودرو توسط افراد شده است . یکی از سوالات بسیار رایجی که در زمینه استفاده از این دستگاه‌ها مطرح شده این است که آیا مراجع قانونی استفاده از دستگاه‌های ردیاب را مجاز می‌دانند یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مراجع نه‌تنها استفاده ردیاب را قانونی عنوان کرده‌اند ، بلکه با ارائه‌ی اخبار تکان‌دهنده‌ای در رابطه با آمار سرقت در سال‌های گذشته ، به استفاده از این دستگاه نیز تاکید دارند .

ردیاب‌های خودرو ضمن اینکه به شما کمک می‌کنند تا از موقعیت دقیق خودروی سرقت شده‌ی خود مطلع شوید، سبب می‌شوند که سارقین نیز در سرقت خودرو دچار ترید شده و با در نظر گرفتن احتمال وجود ردیاب در داخل اتومبیل و یا دیگر وسایل نقلیه، از سرقت آن صرف‌نظر نمایند .

 

ردیاب شنود دار قانونی است یا خیر؟

 

 

قانونی بودن استفاده از جی پی اس شنود دار نیز از دیگر ابهامات و سوالات بسیار رایجی است که خریداران این محصول همواره آن را مطرح می‌نمایند . بهتر است بدانید که  استفاده از این دستگاه برای شنود صدای داخل کابین خودرو یا ردیابی کودکان و سالمندان هیچ منع قانونی ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت برای مصارف فوق از این دستگاه استفاده نمایید . تنها محدودیت موجود برای ایتفاده از ردیاب‌های شنود دار که سبب پیگرد قانونی و مجازات نصب ردیاب از سوی مراجع قضایی می‌شود ، مربوط به زمانی است که استفاده از این ردیاب سبب تجاوز به حریم شخصی دیگران شده و به نقض امنیت آن‌ها منجر شود .

 

همه‌چیز درباره قیمت ردیاب شنود دار

 

ردیاب شنود دار

 

بعد از این‌که پاسخ سوالات خود در رابطه با قانونی بودن استفاده از جی پی اس شنود دار را دریافت کردید ، اکنون نوبت آن است به یکی دیگر از پرسش‌های متدوال شما یعنی قیمت ردیاب شنود دار نیز پاسخ دهیم . اگر سری به فروشگاه‌های حضوری و مجازی عرضه‌ی انواع ردیاب بزنید ، با دستگاه‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد که هر یک مزایای خاصی داشته و از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردار هستند . قیمت درستگاه ردیاب با قابلیت شنود به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

 

در این مطلب به معرفی دستگاه ردیاب شنود دار پرداخته و ضمن بیان کاربردهای مختلف این دستگاه ، قانونی بودن استفاده از آن و عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ردیاب شنود دار را نیز مورد بررسی قرار دادیم . جهت اطلاع از قیمت دستگاه شنود با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *