امروزه نرم افزار های ضبط صدا که در گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد جایگزین دستگاه ضبط صدا شده‌اند. بسیاری از دانشجویان برای این که بتوانند درس را بهتر متوجه شوند تمایل دارند از طریق دستگاه ضبط صدا یا نرم افزار های موجود صدا استاد را ضبط نمایند.

نرم افزار های ضبط صدا

به علاوه بسیاری از خبرنگاران نیز اقدام به ضبط صدا می کنند. البته خبرنگاران ترجیح می دهند از دستگاه ضبط صدا استفاده کنند، چرا که کیفیت آنها بسیار بهتر است. در این مقاله قصد داریم تعدادی از نرم افزار هایی که برای ضبط صدا در گوشی های اندروید موجود است را به شما معرفی کنیم.

اگر تصمیم داشتید از نرم افزار ها به جای ضبط صدا استفاده کنید می توانید با خیال راحت تصمیم بگیرید.

نرم افزار های ضبط صدا

Audio Recorder ساده ترین نرم افزار ضبط صدا

این نرم افزار یکی از ساده ترین نرم افزار هایی می باشد که در اندروید برای ضبط صدا موجود است. این نرم افزار به صورت رایگان می باشد. شما می توانید به راحتی از گوگل پلی اقدام به دانلود این نرم افزار کنید. یکی از خوبی های این نرم افزار این است که هیچ گونه تبلیغی در این نرم افزار وجود ندارد.

Call recorder یکی از محبوب ترین نرم افزار های ضبط صدا

بون شک می توان گفت یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در اندروید این نرم افزار می باشد. اما این نرم افزار رایگان نیست و به قیمت ۳٫۹۹ دلار باید آن را از گوگل استور خریداری کنید.

یکی از مزایای این نرم افزار این است که می توانید با کمک این نرم افزار حتی تماس های تلفنی را به راحتی ضبط کنید. البته می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت کنید، اما توجه داشته باشید در نسخه رایگان آن در داخل نرم افزار تبلیغات بسیار زیادی وجود دارد.

نرم افزار های ضبط صدا

Easy Voice Recorder برنامه رایگان برای ضبط صدا

همانطور که از نام این نرم افزار مشخص می باشد. یک نرم افزار بسیار آسان برای ضبط کردن صدا می باشد که جایگزین دستگاه ضبط صدا شده است. این نرم افزار را می توانید رایگان تهیه کنید، اما در نسخه پولی آن تعداد بیش تری قابلیت برای شما نمایان می شود. این قابلیت ها شامل این می باشد که می توانید صدا را با کیفیت استریو ضبط نمایید.

نسخه پولی این نرم افزار دارای میکروفون بلوتوثی می باشد. همچنین نسخه پولی آن دیگر تبلیغاتی ندارد و شما به آسانی می توانید از کار کردن با آن لذت ببرید.

نرم افزار های ضبط صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *