ضبط کننده صدا فیلیپس مدل DVT2700 مجهز به ۲ عدد میکروفون ضبط صدای استریو می باشد که این امکان را فراهم می آورد تا صدا را با بالاترین کیفیت و کم ترین مقدار نویز ضبط کند.ضبط کننده صدا فیلیپس مدل DVT2700

این دستگاه ضبط صدا دارای یک برنامه تبدیل گفتار به نوشتار غیر فارسی (Dragon) نسخه trial می باشد که به همراه خود دستگاه اراِِِِئه می شود.

با استفاده از آن به سادگی و بدون هیچ دردسری می توان گفتار مورد نظررا به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی،لهستانی، با با دقت بسیار بالا، به متن تبدیل کرد.

علاوه بر آن، این دستگاه مجهز به ۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد و دارای یک جایگاه کارت حافظه micro sd جهت افزایش حافظه نیز می باشد.

به علاوه این مدل مجهز به یک صفحه نمایش۱٫۷ اینچ رنگی باکیفیت می باشد و باسیستم عامل های ویندوز،مک و لینوکس سازگار می باشد.

قابلیت های ضبط کننده صدا فیلیپس مدل DVT2700

سیستم شروع به ضبط همزمان با شروع شدن صحبت بدون نیاز به استفاده از دست (Voice-Activation for hands-free recording) در این مدل وجود دارد.

به علاوه میتوان فرآیند ضبط صدا را به سادگی و تنها با فشار دادن دکمه ضبط و بدون این که به دیدن صفحه نیاز باشد به صورت آنی انجام داد.

این دستگاه، می تواند فایل‌های صوتی را با فرمت‌ های MP3 و WAW در مدهای PCM,SHQ,HQ,SP,LP ذخیره کند.ضبط کننده صدا فیلیپس مدل DVT2700

این دستگاه قابلیت جست وجو کردن در تقویم دستگاه جهت پیدا کردن سریع و آسان فایل های ضبط شده را دارد.

یک پورت USB جهت انتقال فایل ها ازدستگاه به کامپیوتر روی دستگاه تعبیه شده است است و یک جک ۳٫۵ میلی متری جهت وصل شدن هدفون روی آن قرار داده شده است.

این دستگاه برای کارکردن به ۲ عدد باتری (AAA) نیاز دارد.

ابعاد آن بسیار کوچک و سبک می باشد به طوری که به سادگی می توان کارضبط صدا را بوسیله آن انجام داد.

DVT2700 را برای بسیاری از کاربردها مانند نوت برداری،گزارش نویسی و…بسیار مناسب می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *