دستگاه ضبط صدا زوم مدل H6 یکی از بهترین محصولات کمپانی بزرگ و معتیر زوم می باشد که در رده‌ محصولات عالی و خاص این کمپانی قرار می‌گیرد.

این دستگاه را می توان به عنوان یک آدیو اینترفیس USB نیز به در نظر گرفت.

این دستگاه ضبط صدا با دو میکروفون XY و Mid-Side تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

به‌ علاوه لوازم جانبی و میکروفون‌های بسیار زیادی هم جهت استفاده‌های متنوع این ضبط‌ کننده‌ حرفه ای در نظر گرفته شده است.دستگاه ضبط صدا زوم مدل H6

این دستگاه ضبط صدا که به‌سادگی در دست نگه داشته می‌شود، یک دامنه‌ کاربری بسیار زیاد و متفاوت را به کاربر ارائه خواهد داد.

میکروفون‌های XY این دستگاه از نوع کاندانسر یونی دایرکشنال می باشند و برای ذخیره‌ نمودن صدای استریوی دقیق بسیار مناسب و ایده آل می باشند.

قابلیت های دستگاه ضبط صدا زوم مدل H6

دو عدد میکروفونی که در این دستگاه قرارد دارد این امکان را دارد که در دو حالت ۹۰ درجه و ۱۲۰ درجه قرار بگیرد.

میکروفون Mid-Side این دستگاه یک میکروفون یونی دایرکشنال می باشد که در وسط قرار دارد و دو عدد میکروفون بای دایرکشنال که در کناره‌ها قرار دارد ساخته ‌شده است.

در نتیجه استفاده از میکروفون Mid-Side امکان تنظیم و تعیین عمق استریو را در آینده به کاربر خواهد داد.

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H6

علاوه بر این امکان استفاده از یک میکروفون دلخواه بیرونی از طریق درگاه XLR/TRS نیز برای کاربر در نظر گرفته شده است.

چهار عدد ورودی صدا برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که همگی این چهار ورودی مجهز به پری آمپلی‌فایر می باشند و قابلیت تنظیم کردن آن‌ها به‌ آسانی حتی در زمانی که این دستگاه بر روی دوربین سوار است نیز وجود دارد.

علاوه بر این امکان ضبط شش ترک به صورت هم‌ زمان نیز در این دستگاه ضبط صدا وجود دارد که برای ضبط کردن صدادر محیط‌های صوتی کوچک بسیار مناسب به نظر میرسد.

H6 یک ابزار بسیار مناسب و کاربردی برای استفاده‌ی فیلم‌سازان تجربی، مستندسازان، موزیسین‌ها و صدابرداران می باشد و با اطمینان می توان از این دستگاه به عنوان یکی از بهترین دستگاه ضبط صدا مخفی  موجود در بازار یاد کرد.

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H6

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *