دستگاه ضبط صدا تسکام DR100-MKII یکی از بهترین وبروترین دستگاه های این کمپانی می باشد که قادر است تا ضبط صدا را بابهترین کیفیت ضبط نماید.

این دستگاه در  سال ۲۰۱۳ برنده جایزه AEX شده است که یکی از معتبرترین جوایز در این زمینه می باشد.

یکی از بهترین نکات در این زمینه قابلیت شارژ شدن باتری می باشد که این کار از طریق پورت USB امکان پذیر می باشد و به محض ارتباط با کامپیوتر و یا لپ تاپ شروع به شارژ شدن خواهد کرد.دستگاه ضبط صدا تسکام DR100-MKII

از دیگر امکانات این دستگاه قابلیت استفاده از فرمت های مختلف باتری جهت استفاده هر چه بهتر از این دستگاه می باشد.

این دستگاه ضبط صدا برای تامین برق دستگاه خود می تواند از دو روش استفاده نماید.

اولین روش باتری قلمی سایز AA ودومین روش باتری Li-ionمی باشد.

یکی دیگر از مزیت های این دستگاه مجهز بودن به ولوم های جداگانه و چرخشی برای هر یک از ورودی های میکروفون می باشد که همین امر سبب بالا بردن کیفیت صدای ضبط شده خواهد شد.

دستگاه ضبط صدا تسکام DR100-MKIIدستگاه ضبط صدا تسکام DR100-MKII

طراحی دستگاه ضبط صدا تسکام DR100-MKII

یک بدنه ی آلومینیومی روی بدنه این دستگاه ضبط صدا تعبیه شده است که بسیار مقاوم می باشد که استفاد کردن از این محصول را در محیط های بیرونی مقداری آسان نموده و قابلیت این محصول را برای استفاده کردن در محیط های بیرونی بسیار بیشتر می کند.

به علاوه این دستگاه قادر است به شما این امکان را بدهد تا به  منظور بالا بردن سرعت عمل و افزایش مقدار اطمینان در هنگام کار گزینه ها به صورت دستی تغییر دهید.

یک طراحی جداگانه برای مدارهای الکترونیکی بخش رکورد و ورودی میکروفون ها وجود دارد که جهت بالاتر بردن نسبت سیگنال به نویز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.دستگاه ضبط صدا تسکام DR100-MKII

از دیگر امکاناتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است قابلیت ضبط صدا به صورت اتوماتیک و آبشن پری رکورد که قادر است تا همیشه چند ثانیه قبل از اینکه دکمه ضبط صدا را فشار دهید صدا را برای شما ضبط نماید ضبط نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *