بسیاری از افردی که پادکست تولید می کنند همیشه سوال می پرسند که برای ضبط صدا بهتر است از نرم افزار استفاده کنیم یا دستگاه ضبط صدا؟ اصلا ما باید چه گونه صدا ضبط کنیم؟ این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید یک پادکست با کیفیت تولید کنید.

برای تولید پادکست دستگاه ضبط صدا بهتر است یا نرم افزار؟

برای ضبط صدا به چه چیز هایی نیاز داریم؟

بسیاری از افراد معتقدند برای این که بتوانید یک پادکست عالی تولید کنید نیاز است یک میکروفون مناسب تهیه کنید. شما باید سه پایه، یک هدفون و همچنین یک کارت صدا تهیه نمایید. همچنین برای این که هنگامی که اقدام به ضبط کردن صدا خود می کنید نویز ها و صدا هایی پادکست شما را خراب نکند. باید یک عایق صدا خریداری کنید و اتاق خود را ایزوله نمایید.

اما به یاد داشته باشید اگر این مقدار هزینه کنید و از تولید پادکست لذت نبرید پول خود را حرام کرده‌اید.

بهترین راه برای ضبط صدا، تولید پادکست با دستگاه ضبط صدا می باشد. این دستگاه ها قابل تنظیمات می باشد و شما می توانید به کمک آن ها یک پادکست عالی تهیه کنید. حتی شما می توانید از نرم افزار های موجود استفاده کنید.

برای تولید پادکست دستگاه ضبط صدا بهتر است یا نرم افزار؟

نرم افزار های موجود برای تولید پادکست

ابتدا باید یک گوشی لمسی تهیه کنید تا بتوانید این نرم افزار هارا بر روی آن نصب کنید. یادتان باشد برای ضبط کردن از هندزفری استفاده نکرده و از میکروفون خود گوشی برای این کار استفاده کنید.

نرم افزار های اصلی که بر روی گوشی ها موجود می باشند که می توانید از آن ها برای ضبط صدا استفاده کنید زیاد با کیفیت نیستند. سعی کنید نرم افزار هایی که در گوگل پلی موجود هستند را بر روی گوشی خود نصب کنید.

اگر شما گوشی اندروید دارید بهترین نرم افزار برای ضبط صدا Easy voice recorder می باشد. در گوشی های آیفون هم می توانید از نرم افزار voice recorder free استفاده کنید. این نرم افزار ها رایگان هستند، اما در اندروید می توانید نسخه پولی آن را هم تهیه کنید. نسخه پولی این نرم افزار از قابلیت های بیش تری نسبت به نسخه رایگان داراست.

برای تولید پادکست دستگاه ضبط صدا بهتر است یا نرم افزار؟

برای تولید پادکست دستگاه ضبط صدا بهتر است یا نرم افزار؟

قطعا اگر توانایی تولید پادکست با دستگاه ضبط صدا دارید، این دستگاه ها از نرم افزار ها بسیار بهتر می باشند. اما اگر تازه شروع به تهیه پادکست کرده‌اید و مبلغ زیادی ندارید، می توانید از نرم افزار های بالا استفاده کنید. یادتان باشد برای ضبط صدا به یک مکان آرام بروید.

برای تولید پادکست دستگاه ضبط صدا بهتر است یا نرم افزار؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *