بهترین برنامه های ضبط صدا می تواند یکی از پر کاربرد نوع برنامه در دستگاه های اندروید باشد. افراد به دلایل مختلف اقدام به ضبط صدای محیط اطراف خود می کنند.

ممکن است خبرنگاران برای ضبط مصاحبه ها و یا موسیقی دانان برای ثبت یک ایده، از یکی از بهترین برنامه های ضبط صدا استفاده کنند.

نکته مهم این است که برای دسترسی به یک ضبط کننده صدا دیگر نیازی به خرید آن از فروشگاه های مختلف ندارید. امروزه گوشی های هوشمند توانایی پشتیبانی از این قابلیت را دارند.

بهترین برنامه های ضبط صدا

البته بعضی از برنامه های یادداشت برداری نیز از این قابلیت پشتیبانی می کنند. یکی از ساده ترین برنامه های ضبط صدا Audio Recorder است، که می توان به راحتی از گوگل پلی خریداری کرد. خوبی این برنامه این است که می تواند صدا را با کیفیت نسبتا خوبی ضبط کند. همچنین کاربر می تواند صدای ضبط شده را ذخیره و روی پلت فرم های متفاوت آپلود کند.

بهترین برنامه های ضبط صدا

معرفی بهترین برنامه های ضبط صدا

Easy Voice Recorder : این برنامه هم از دیگر برنامه های قابل استفاده است. این برنامه همانطور که از اسمش پیداست، یک برنامه ضبط کننده ساده است . این برنامه به صورت رایگان عرضه می شود. روش استفاده از این برنامه بسیار آسان است.

برای استفاده از آن ابتدا برنامه را باز کرده و گزینه mic را انتخاب نمایید. سپس ضبط صدا آغاز می شود. همچنین امکان اشتراک گذاری صدا وجود دارد. پس از اتمام کار برنامه را ببندید. قابلیت دیگر این برنامه، عوض کردن فرمت فایل ضبط شده است.

نسخه غیر رایگان این برنامه از میکروفن بلوتوثی پشتیبانی می کند. همچنین صدا را با کیفیت استریو ضبط می کند.

بهترین برنامه های ضبط صدا

Hi – Q MP3 Voice Recorder : این برنامه جزو قدرتمند ترین برنامه هی ضبط صدا می باشد. با فرمت بسار متداول، یعنی فرمت MP3 نیز صدا را ضبط می کند. با این برنامه خاص کاربر می تواند فایل ها را روی سرویس دراپ باکس به صورت اتوماتیک به اشتراک بگذارد. این برنامه قابلیت انتخاب میکروفن های دستگاه را دارد. همچنین از حالت ویجت نیز پشتیبانی می کند.

اما یک نکته منفی هم دارد؛ نمی تواند از ضبط  تماس های دریافتی پشتیبانی کند.

بهترین برنامه های ضبط صدا

Parrot : این برنامه از جامع ترین برنامه ضبط صدا ها است. با این برنامه می توان تماس صوتی و ضبط برنامه ریزی شده داشت. همچنین قابلیت پشتیبانی از سرویس ابری هم دارد. از این برنامه بیشتر برای اهداف تجاری مثل ضبط سخنرانی ها و یا تماس صوتی با مشتریان استفاده می کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *