دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-100 یکی از جدیدترین دستگاه ضبط صدا می باشد که توسط کمپانی الیمپوس طراحی و تولید شده است.

این دستگاه قادر است تا به‌ وسیله‌ی کیت اتصال به دوربین، در صدابرداری نقش موثری ایفا کند و صدا را با بهترین کیفیت ضبط کند.دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-100

این دستگاه با بهره مندی از ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قادر است تا حداقل ۱ ساعت و تا حداکثر ۱۱۴ ساعت فایل صوتی را ذخیره و در صورت نیاز پخش نماید.

میزان صدایی که این دستگاه می تواند ضبط کند،به فرمت و کیفیتی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

لازم به ذکراست که این دستگاه ضبط صدا از فرمت‌های MP3 و WAV پشتیبانی کرده و صدا را با یکی از این دو فرمت ضبط و پخش خواهد کرد.

اسپیکرهایی که در داخل این دستگاه قرا ردارد،از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قادر است تاصدای شفافی تولید کند.

به علاوه میکروفون باکیفیتی که در داخل این دستگاه قرار دارد شما را از وصل نمودن یک میکروفون جداگانه فارغ می سازد و به همین دلیل است که برای این دستگاه هیچ ورودی میکروفونی در نظر گرفته نشده است.دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-100

قابلیت های دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-100

جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس باید از کابل تبدیل USB استفاده کرد.

جهت نظم و ترتیب دادن به اطلاعات ذخیره شده در این دستگاه ضبط صدا، شما می‌توانید ۵ فولدر متفاوت در حافظه‌ی داخلی آن ایجاد نموده و با توجه به سلیقه خود تا ۹۹۹ فایل مختلف را در هرکدام که خواستید ذخیره نمایید.

دکمه‎هایی که روی بدنه این دستگاه قرار دارد کار کردن با این دستگاه را برای کاربر بسیار آسان نموده و تمامی کاربران قادر هستند تا به آسانی از امکانات آن بهره‌مند شوند.دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-100

لازم به ذکر است که منبع تغذیه‌ی که این دستگاه ضبط صدا از آن بهره می برد،یک عدد باتری شارژی از نوع LI‑۵۰B می باشد.

شما به‌وسیله‌ی این باتری،قادر خواهید بود تا ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه صدا ضبط کنید وبه مدت ۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه به صداهای ذخیره شده گوش کنید.

ابعاد این محصول بسیار بزرگ بوده و رنگ آن نیز مشکی می باشد. LS-100 برای کاربران حرفه‌ای امکانات مناسبی را فراهم می‌کند و برای آنان بسیار پر کاربرد واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *